Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '08

 
Kategori
Güncel
 

Konserdeki tacizin suçlusunu açıklıyorum

Konserdeki tacizin suçlusunu açıklıyorum
 

Seda Sayan Konserinde Tacizin Suçlusunu açıklıyorum.


Gazete Haberinden okuyoruz...

Seda Sayan Konserinde Taciz Rezaleti... Konser nerede mi? Şanlı Urfa da...

Bir bankamız TARIM ŞENLİĞİ adı altında bir konser dizisi düzenlemiş... Son durak ta Şanlı Urfa...

Şimdi soruyorum... Bu haberi okuyan siz ne düşünürsünüz...

Haberin altındaki yorumlara bakıncada bu yazıyı yazmaya karar verdim...

Yorumlarda "insanlık bitmiş diyende" "Kadınlar bilerek gitmiş, bilebile lades" diyende var...

Buradaki olayların tek suçlusu var... O da BENİM !

Adına "Tarım Şenliği" koyduğu bir etkinliği, sadece çiftçi alilelerin rahatça gelmesini sağlamayı düşünmeyen, Böyle bir etkinlik olduğunda dikkatli davranılmazsa yöresel denge ve gelişmişlikle ilgili hiç bir bilgi sahibi olmayan Türkiyemizin Bankasının yöneticileri suçlu değildir...

Parasız, Biletsiz, Davetiyesiz, herkese açık bir konser yapıldığında katılımcı kalitesinin düşeceğini, gerçek davetlininde bundan çok rahatsız olacağını düşünmeyen Organizasyon firması ve ona bu işi veren yöneticilerinde hiç suçu da yoktur...

Bu tip bir taşkınlığı çıkaracağı hallerinden belli olan tipleri bir koruma çemberine almayan ve önlemi önceden düşünmeyen kolluk kuvvetlerininde suçu yoktur bence...

Oradaki insanımızı sahipsiz, eğitimsiz bırakarak maraba - ağa düzeninden rant sağlamayı hesaplayan gelmiş geçmiş tüm politikacılarımızda suçsuzdur ve bu tip hadiselerin eğitimsizlikle hiç bir alakası yoktur...

Koskoca bir bölgedeki insanı kültürsüz, sanatsız, eğitimsiz ve sahipsiz bırakan yerel yöneticiler zaten suçsuzdur...

İstanbulun göbeğinde yılbaşında meydana gelen MAGANDA TACİZ görüntülerini defalarca yayınlayan Televizyonlarımız ve Gazetelerimizin suçlanmasına gerek yoktur...

Taksimde görüntüleri ile tespit edilen TACİZCİLERİ yakalayamayan kolluk kuvvetlerimiz, cezalandırmayan Hukuk Sistemimizin,
Yakalanmış ve ceza görmüşse de Tacizi 10 kez gösterdiği halde aynı yoğunlukta bunu ekranlara taşımayan Yurdum Medyasının...

Yapanın yaptığı yanına kâr kalır... intibasını yıllardır insanların beynine çakan SİYASETÇİLERİMİZİN

BU OLANLARDAN HİÇ SUÇU YOKTUR...

Tek suçlu onları eğitemeyen Ben ve Benim gibi düşünenlerdir...

Suçumu kabul ediyor ve hepinizden özür diliyorum...

 
Toplam blog
: 9
: 1742
Kayıt tarihi
: 28.08.08
 
 

İdealler uğruna, hayatın akışını değiştirmek, hile hurda yapmadan, kanuna, nizama ve çevre değerleri..