Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Kontes

Kontes
 

Yemeği özel, ithal mamadan
Eti beğenmez, bu it pek yaman 
Karnımız şişti yavan çorbadan 
Kontes de yaşar,ben de yaşarım 

Hastalanınca sıra beklemez

 Tedavi olur kuyruğa girmez

Erken de gitsem kuyruklar bitmez 
Kontes de yaşar,ben de yaşarım 

Harcaması var bir maaş kadar 
Çalışmak da yok yan gelip yatar 
Alnımdan terler yerlere damlar 
Kontes de yaşar,ben de yaşarım 

Lüks arabada, saçı püsküllü 
Önde oturmuş pek de görgülü 
Beklerim gelsin halk otobüsü 
Kontes de yaşar,ben de yaşarım 

Havlama boşa gittiğin yerde! 
İtibar sende, asalet sende 
Güya insanım, eşitlik nerde? 
Kontes de yaşar, bende yaşarım

 
Toplam blog
: 6
: 725
Kayıt tarihi
: 07.08.09
 
 

Üniversite mezunuyum, kamu kuruluşunda çalışmaktayım. Dağcılık ve yüzme sporuyla ilgileniyorum. ..