Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kontör dolandırıcıları iş başında..

Kontör dolandırıcıları iş başında..
 

dolandırıcılar...


Cep telefonuma bugün (23.03.2010 – saat: 09.33) bir mesaj geldi. 

Aynen mesajda şunlar yazıyordu. 

“Değerli Abonemiz Seda Sayan’ın Pepsi Yaşatır seni Ramazan’a özel kampanyasından 100 Bin ve 10 Bin TL ödül ikramiyesinde hattınız 1.500 hat arasında hattınız 9.ncı çıktı. 10 Bin TL ödül ikramiyesi kazanmıştır. Pepsi Bilgi ve İşlem için merkezi (0539 641 43 52) Pepsi Danışma Hattını arayın” 

Dolandırıcılık ile ilgili son zamanlarda öyle çok haber duydum ki inanasım gelmedi fakat yine de “bir arayıp konuşayım işin aslını öğreneyim” diye düşündüm. 

İş telefonumdan numarayı aradım meşgule aldılar. Normal numara olduğu için açmak istemediler demek ki(!) veya müsait değillerdi bilmiyorum. 

"İnternetten bir araştırayım" diye düşündüm ve uzun bir zamandır bu şekilde bir dolandırıcılığın yapıldığını öğrendim. 

Dolandırıcılar; "3 tane 250 kontör alıp şifresini bildirince hesabınıza para yatırılacak!" demişler birine, bir başkasından kredi kartı bilgilerini istemişler… Kanıp bunu yapıp dolandırılanlarda olmuş, en başta uyanık davrananlar da… 

İnternet muhteşem bir alet sayesinde konu hakkında bir hayli bilgiye ulaşmış oldum. 

Bu konuda yazmak ve bu durum başka arkadaşların başına da gelebilir, bende haberdar etmek istedim ama “önce bende bir konuşayım” diye düşündüm. 

Bu sefer bana mesaj atmış oldukları cep telefonumdan aradım. 

Telefon açıldı! 

Bir Bey çıktı telefona “buyurun” dedi. 

“Bana mesaj göndermişsiniz, bilgi almak istiyorum” dedim. 

Adam direk “kredi kartınız var mı?” diye sorunca anladım ki bunlar aynı dolandırıcılar. 

“Kredi kartımın bununla ne ilgisi var, siz ödülü nasıl alacağımı anlatın” dedim 

Adam “Hangi kredi kartını kullanıyorsunuz” diye devam etti “kredi kartından çekeceksiniz” diye de sorumu yanıtladı. 

Ben “anladım siz dolandırıcısınız!!!” derken, adam telefonu yüzüme kapattı… 

Hiç başıma gelmez diyoruz ama bakın nasılda geliyor. 

Herkesi dikkatli olmaya davet ediyorum. 

Milliyet blog’da ki yazar arkadaşım Emine Hanım da benzeri bir olay yaşamıştı! 

Geçtiğimiz aylarda böyle bir dolandırıcı çetesi onu telefonla aramıştı. Yaşadıklarını “organize işler” başlıklı yazısında burada bizlerle paylaşmıştı. 

O zaman ben böyle bir şeyi yaşayacağımı düşünmemiştim. Fakat öyle görünüyor ki her an her şey başımıza gelebilir. 

Saygı ve Sevgilerimle 

 
Toplam blog
: 108
: 2338
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Bu Blogda; Engelleri her şeye rağmen aşarak hayatı engelsiz yaşamaya çalışan; eş, anne, çalışan, ..