Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ocak '09

 
Kategori
Telekomünikasyon
 

Kontör hırsızları

Kontör hırsızları
 

Kontör hırsızları


İlk defa başıma geldi. Tam geldi.
Telefonuma yüklediğim 250 kontörün 190 kontörü yarım saat içinde buhar olup uçtu gitti.
Hiç konuşmadım. Mesaj çekmedim.
Ne oldu bu kontörlere?
Vodafone müşteri hizmetlerini aradığımda, ”Mobixus Klup” üyesi olduğum söylendi. Üyeliği iptal ettirdim.
Kim beni üye etti? Nasıl etti? Üyelik için nereye imza attım?
Bu kulubün bana yararı nedir?
Ben ilçemizde ki spor kulübünden başka kulüp tanımam.
Araştırdım. Vadofon alt kuruluşlarından birisi 5758 “Mobixus Klup”
Bizi soyan aynı, soyduran aynı.

Adamlar sistemi kurmuş.
Soy soyabildiğin kadar vatandaşı.

Ay başı dedik. Dişimizden arttırdık. Uzaktaki çocuğumuzla görüşürüz dedik. Hastalık olur. Telefon önemli dedik. Zor zar 250 kontör aldık yükledik. Adamlar yan kuruluşları ile hırsızlık yapıp yediler kontörlerimi.
Kimi kime şikayet edeceksin?
Hesaplayın benden 40 TL. çaldılar. Kaç bin kişiyi soydukları belli değil.
Ayıp! Ayıp! Benim ülkemde açıkça insanlar soyuluyor. Bir ben değilim. Mağdur olan. Hiç bir yetkili bunu görmüyor mu?
Bu hırsızlara dur diyecek birileri yok mu?

Arkadaşlar dikkatli olun. Yükleme yapmadan önce durumunuzu, bir yerlere üye olup olmadığınızı kontrol edin diyeceğim.
Amma.
Müşteri hizmetlerini arayıp, derdinizi anlattığınızda da ücret ödüyorsunuz.
Her taraf kapan.
Aman dikkatli olun.

 
Toplam blog
: 420
: 1641
Kayıt tarihi
: 19.12.08
 
 

1957 Çanakkale/Yenice doğumluyum. Öykü ,deneme, şiir yazarım. Yazdığım bir çok şiirin bestesini d..