Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '20

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

KONTRAS

Kontrast

 

  Zıtlık

Ne garip şu insan, özellikle de duygular söz konusu olduğunda.

Robotlar neden birer makinadır hiç düşündünüz mü? Belki yaptığı şeye duygu katmadığı için ve belki istisnasız hep doğrucu olduğu için, yada belki yaratılışında  kontrol odaklı olduğu için...

İrada, hukuk literatüründe yapılan eylemin sonucunu bilmek ve onu istemek  olarak niteleniyor. Fıkradaki Temel yolda yürürken önündeki muz kabuğunu görüp, uyy yine düşeceğiz demiş, o hesap.

İnsan aslında çok zeki. Makinelerin ve diğer canlıların sahip olmadığı çok nadide bir özelliğide var. Kimileri öngörü, kimileri bilinç altı diye niteleyebilir.

Peki bu noktada insan neden makinadan farklı olmuyor?Neden bilerek ve isteyerek Hata yapıyor?Neden  doğru olanı yapmak yerine cazip gelene yöneliyor?Neden hem kısa  hemde çok uzun olan bu hayatını  bir tiyatro sahnesi gibi oyunlarla harcıyor?...İradeli olmak bu kadarmı zor? Aslında istenilenin zıttını yapmak dahada zor sanki 

 

 

Düşünün ki ne kadar negatif, olumsuz duyguları varsa, ne kadar küfür, hakaret, öfkesi varsa hiç düşünmeden, yüzüne  vurabiliyor ama   duygulara, sevgiye, aşka gelince saklanıp gizliyor, çekiniyor, resmen utanıyor ve hatta gurur yapıyor.

Bazen boğazımızda çıkmak isterde bir türlü dökülemeyen kelimeler sancı verir ya kıyarım kelimelere

 

Anlam veremediğim ortadaki, kötü duygulardan çekinmek yok ama güzel duygulardan utanıp yutalım. Nasıl bir toplumun nasıl bir baskı unsurudur bu insanı güzelliklerden uzaklaştıran onlardan utanması gerektiğini öğreten? Sonra nasıl bekleyebiliriz seviyeli, dosluklar,mutlu arkadaşıklar, ilişkiler hatta aşklar?

 

Kaçırılan fırsatlar, aşklar, sevgiler, dostluklar, güzel anlar... daha da önemlisi zaman.

Ben artık hiç çekinmeden söylüyorum duygularımı, daha fazla gözüm arkada kalmasın diye!

 

Özlüyorum Özledim!

İyimisin seni merak ediyorum!

Kadar Seviyorum! 

Mutlu oluyorsun, Yüreğimi dinledim

ses verdim..

Böyle aşktan daha öte bir şey  ruhunu sıkmıyor rahatlıyorsun…

Birde  zıt tını karşımdakinde görüp bende  yaptığım  zaman benden kötüsü olmuyor…Bıraktım artık kendimi deli rüzgara, ne gelirse onu işliyorum…

İllaki benim karşıtım var. iyiki varlar 

"Dizinde dermanın bittiği vakitte

Gönlünde yeşeren yarındır sabır

Yıkıldığın her an

Yok olmadığına şükret

Yüreğine güneş koy

Yüreğine bulut koy

Yüreğine yıldız koy

Yüreğine sabır koy yola devam et"

 
Toplam blog
: 101
: 3501
Kayıt tarihi
: 17.11.13
 
 

Ucunu göremediğim kadar  Özgürlük, Aldırmadan hiç birşeye,  bütün kuralları kırıyorum Ne olursa o..