Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '18

 
Kategori
İlişkiler
 

Kontrolcülüğü Bırak ve Uyan..

Kontrolcülüğü Bırak ve Uyan..
 

Birçok insan uzun süredir olsun diye istediğim, didindiğim şeylerde bana 'hayırlısı neyse o olsun..' tarzında cümleler kullanıp duruyorlardı. Nedense hiç de ipleri öyle hayırlara mayırlara bırakasım gelmiyordu. Ötesi var mı yani, o anda olsun istiyordum!

Sonra o iş olmuyordu ya da olmasını istediğim zamandan biraz daha sonra oluyordu, bu sefer içimden 'iyi ki şimdi olmuş' diyordum. Alın size bir önceki yazımda ele aldığım k-o-n-t-r-o-l-c-ü-l-ü-k!!

Yavaş yavaş bu durumları ne kadar sıklıkla yaşadığımı fark ettiğim anda bu huyumdan da vazgeçmem gerektiğini anladım. Bir bakıma yoruyordu bu durum beni, dibe çekiyordu ve tıpkı bir hastalıkmışçasına beni yiyip bitiriyordu ve hayat durmaksızın ilerlerken ben bir köşede durmuş onun akıp gitmesini izliyordum. 'Neden olmadı ki, neden benim başıma geldi ki, neden insanlar beni anlamıyor ki?' soruları teker teker beni daha da kurban rolüne sokuyordu.

Ancak hayat Tanrı'nın elinde öyle bir formatta veriliyor ki bize eğer senin olman gereken bir 'sen' varsa onu oldurtuncaya kadar önce ufak silkeleniyorsun. Eğer sen halen daha yaşadıklarından ders almayıp yerinde saymaya devam ediyorsan bu silkelenme yavaş yavaş şiddetlenmeye başlıyor ve daha ağır darbeler yemeye başlıyorsun. Her ne zaman en dipte buluyorsun kendini, eğer uyanmaya ve yeniden doğmaya niyetin varsa küllerinden doğuyorsun, tıpkı bir anka kuşu misali..

O yüzden dostlarım uyanın, çıkın kurban psikolojisinden.. Bırakın, affedin ve atın sırtınızdaki yükleri kendi yolunuza bakın..

Sevgiyle Kalın..
 

 
Toplam blog
: 5
: 204
Kayıt tarihi
: 26.07.17
 
 

Hiç. ..