Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '18

 
Kategori
Siyaset
 

Kontrollü Darbe mi ?

Kontrollü Darbe mi ?
 

Bir kontrollü darbedir söylemi aldı başını gidiyor.  CHP darbe komisyonu raporuna karşı tam 300 sayfalık şerh koydu ve Sayın Kemal KILIÇDAROĞLU'nun bu şerhin son paragrafında yer alan ''bu bir kontrollü darbedir'' şeklindeki ibareyi sorgulamak yerine alıp her yerde bir nimetmiş gibi söylemesi tam bir skandal. Avrupa parlementosunun raporuna girecek kadar ve hatta Ekrem DUMAN başta olmak üzere hainlerin savunmalarına yer alacak seviyeye geldi.

Memleket 249 Şehidin hesabını sormaya çalışırken, Avrupa'dan hain kaçakları toplamaya çalışırken, ülkenin en büyük muhalefet partisinin çıkıp bu bir tezgahtı demesi akılla bağdaşacak bir durum değil. 

Düşünün ki bir Cumhurbaşkanı çıkıp siz ülkede darbe yapmaya çalışın, 249 kişiyi Şehit edin, 2150 kişiyi gazi edin, ben, ailem ve torunlarımla tatildeyken beni öldürmeye çalışın, korumalarımı şehit edin, şayet otelde beni bulamazsanız askeri radarlardan uçağımın nerde olduğuna bakın ve f-16 ları peşime takın desin.

Binlerce hainin, milletin vergileriyle gasp ettikleri tanklarla, uçaklarla, helikopterlerle bir cumhurbaşkanın peşine düşmesinin, ülkenin birliğine ve bütünlüğüne saldırılmasının ve onca insanın şehit edilmesinin adı kontrollü darbe ise  sayın KILIÇDAROĞLU'nun oradakilerle anlaşarak tankların arasından sıvışıp geçmesinin başka bir adı olmalı.

Çatışma bölgesinden daha şehit cenazesi gelmeden, terörist cezaneleri için morg önünde kavga çıkaran bir partiyi meclise sokmak adına kendi oylarını pay eden bir adamın böyle şeyler söylemesi de bir başka penceren normal algılanabilir. Bu memleket daha neler görecek bilmiyorum. Bu yaşadığımız süreçlerin bir tık ilerisi var mı onu da bilmiyorum ve sadece yazıklar olsun diyebiliyorum..

 

 
Toplam blog
: 3
: 120
Kayıt tarihi
: 16.07.18
 
 

Yazarı değil yazarlık sanatını seviyorum. Okumak iyidir ama anlamak bir başka güzel..  ..