Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '09

 
Kategori
Güncel
 

konuk yazar

konuk yazar
 

Konuk yazar İzlenimler, Gizemli Bir Söyleşi Yazan: Nabide Kılınç

UĞUR DERSANESİNİN SÜRPRİZİ,

Ünal Şöhret Dirlik’e...

20.Ocak.2009 Salı günü Fethiye’deyim. Sabah saatleri Fetav Kültür ve Sanat vakfı o gün hareketli, Fethiye’de Salı pazarı denen yerde kermesleri var. Benimse kendi programım. Ünal Şöhret Dirlik Salı pazarında. Fetav’a uğradığım saatte Dilek Dinçer için Uğur Dersanesine gitti dediler. O an, şöyle düşündüm. Kermes Salı pazarında ama, Dilek hanım niçin uğur Dersanesine koşmuştu, bir heyecan hissetmiştim.

Saat 14.OO’de Uğur Dersanesine Ünal ağabey gideceğini söyledi, gittiler. Ben gidemedim, o ana tanıklık edemedim. Uğur Dersanesi’nin “Güneyde Yaşayan Çınar” Ünal Şöhret Dirlik’e sürprizi onu çok mutlandırmıştır.

Uğur Dersanesi’nin giriş kapısının kenarında büyük boy bir fotoğrafı ve üzerinde anlamlı sözcükler, yine girişte büyütülmüş Sen Şimdi Güneyde şiiri Ünal ağabeyi çok duygulandırmıştır... İçeride hazırlanan bir masada kitapları, öğrenciler, imzaladığı kitaplarıyla gelecek nesillere aktarılan bu anlamlı günün ve anın düzenleyicileri dersane öğretmenleri, öğrencileri ve Ünal Şöhret Dirlik o gün tarihi ve kültürel bir gün yaşadılar.

Bu anın heyecanlarını sevgi ve saygı değer ağabeyim Ünal Şöhret Dirlik’ten yaşayamadan ve duymadan Fethiye’den dönmek zorunda kaldım, Ünal ağabey aynı gün saat 17.00’de bana yetişerek garajdan beni uğurlamıştır. Teşekkür ederim. Bu anın heyecanını orada resimlemek ve kaleme almak isterdim.

Uğur Dersanesini ve Ünal ağabeyi, dostlarını sevgiyle kutluyoruz. Öğrencilerde bırakılan izler geleceğe taşınacaktır.

Fethiye izlenimlerimi bir başka yazımda aktaracağım, bekleyemedim bu haber için...

Önemliydi, güne ve geleceğe ışık tutmaktaydı...

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..