Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ağustos '17

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Konuşacak Çok Şeyimiz Var

Bugün yüreğimden taşan duygu ve düşünceleri, bildiklerimden paylaşmak istediklerimi kaleme almaya başladığım ilk günüm.

Kaç zamandır durmadan, yorulmadan, her fırsatta, sürekli anlatıyorum. Anlattıklarım buradan köye yol olmadan, kitap olsun, blog blog yazı olsun dedim ve bende artık kağıdı kalemi ele alıp yazmaya karar verdim. Beni yakından tanıyanlar bildiklerimi paylaşmaktan mutlu olduğumu iyi bilirler. Nerden iyi bir hizmet alsam illaki çevremdeki insanlara referans veririm. Ne zaman iyi bir şeye maruz kalsam muhakkak yakınlarım da tecrübe etsin isterim…… Hal böyle olunca, uzun zamandır insan psikolojisiyle ilgilenince, her geçen gün bilgime bilgi ekledikçe ve yaşantımın olumlu yönde değiştiğini gördükçe paylaşarak büyümek ve çoğalmak istedim. İşte yazmak bu anlamda benim için iyi bir alternatif doğrusu.

Şimdilik sadece çocuklarımızın psikolojisine yön veren anne/baba tutum ve davranışları üzerine yazmak istiyorum. Çünkü çocuk adına her türlü paylaşımdan büyük keyif alıyorum. Gece-gündüz, 7/24 hiç durmaksızın anlatabilirim. Anlatmanın yetmediği yerde yazabilirim. Şunu da söylemeden geçemeyeceğim. Merkeze çocuklarımızı koysamda asıl üzerinde durup çalışacağımız husus tabiki onları  yetiştiren anne ve babalar olacağı için çoğu zaman ilişkiler, insan psikolojisi, cinsellik vs. gibi birçok konuyu da paylaşıyor olacağım. Umarım benim için keyifli olacağını düşündüğüm bu yeni yolculuğumda hep beraber var oluruz.

 

 
Toplam blog
: 2
: 143
Kayıt tarihi
: 26.01.17
 
 

Ebeveyn Koçu,  Aile içi iletişim uzmanı,  Thomas Gordon Parent Effecteveness Training Lisanslı Eğ..