Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '07

 
Kategori
Kitap
 

Konuşan kitap

Konuşan kitap
 

Sahip olduğumuz şansların büyük bir kısmının farkında bile değiliz. Çoğu zaman hayatın bize bahşettiği armağanları unutup gidiyoruz. Farkındayım şimdi benim için "okuyabilmek" sahip olduğum en büyük şanslarımdan bir tanesi. Okudukça çoğalır ya insan.. okudukça öğrenir, hatırlar.. Kitap yol gösterir, dertleri tasaları unutturur, kitap aydınlanmaktır, hayata yeni ufuklar açmaktır ya.. Okumayı sevenler için nasıl vazgeçilmez bir bağımlılıktır kitap tutkusu ve sevenler bilirler nasıl güzeldir kitapların kokusu. Eminim böylesi bir ortamda topluluğun büyük bir kesimi ile aynı hislerde birleşiriz, nasıl büyük bir zevktir iyi biliriz.

İşte yapmaktan en keyif aldığım şeylerin başında gelirken, ben okuyabildiğim için ne kadar şanslı olduğumun farkında değildim. Derken bir gün bir haber ile sahip olduğum şanstan habersizliğimle yüzleştim. Bu elbette sevindirici bir sebepti , farketmek çok güzeldi. Ancak yazının yayınlanma amacı beni şansımdan haberdar etmek değildi. Haberin içeriği benim okurken aldığım keyfi yaşamak isteyen , ancak engelleri sebebiyle gerçekleştiremeyen kişilerle ilgiliydi. Üzülmek ise çare değildi , onlar için üzülmek yeterli değildi. Birşeyler yapmak gerekti. Biraz dikkatle incelediğimde farkettim ki elimden bir şeyler gelebilecekti. Kolaylıkla bir katkım olabilecekti. Belki bir çoğunuz haberdarsınız , belki de şimdi haberdar olacaksınız. www.kitapdinlermisin.com ; www.seslikitapgonulluleri.com bu fırsat ortamını yaratan sitelerden ikisi. Görme özürlü kitap severlere sizin seslendirdiğiniz eserlerin ulaşmasını sağlıyor. İnternetin doğru amaçlar için kullanıldığında nasıl faydalı olabildiğinin büyük bir göstergesi. Sanal ortamın hepimizin elinin altında olduğu bu devirde bir bilgisayar ve bir mikrofon , hepsi bu kadar başlamak için . Ücretsiz üyelik ve pratik aktivasyonların ardından , başarılı yönlendirmelerle neler yapmanız gerektiği anlatılıyor . İşlemler son derece kolay. İşte en sevdiğiniz eserleri bu projeler kapsamında seslendirme olanağı. Romandan , masala , ders kitabından denemeye .. İçinizden ne okumak gelirse . Öykü , şiir , bilim kurgu canınız ne isterse. Bir yerden başlayın, devamı kendiliğinden gelecek. Göreceksiniz unuttuğunuz başka şansları da hatırlayacaksınız bu vesileyle. Okuduğunuz kitabın keyifine , bir başkası için seslendirmenin keyfini ekleyeceksiniz.Paylaşmanın güzelliğini ve yardımlaşmanın mutluluğunu yanına katarak.

Sevgili Kitapseverler ,
Artık gerisi size kalmış , benden söylemesi ...

 
Toplam blog
: 60
: 1208
Kayıt tarihi
: 11.06.07
 
 

Memnun oldum... Ben de Didem :) İstanbul'da yaşıyorum. İstanbul'da yaşamayı seviyorum. Yoğun yaşam t..