Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '15

 
Kategori
Siyaset
 

Konuşmada bir ikna taktiği ve Davutoğlu

Konuşmada bir ikna taktiği ve Davutoğlu
 

Davutoğlu ve İkna


Muhatabımızla konuşuren, tartışma durumunda çoğunlukla hemen direniş gösteririz. Bu durumda haliyle karşı tarafta bir tepki doğurur ve iknaya yanaşmaz. Böylesi bir durumda geçerli olan yöntem "UYUMLANMA" denilen bir psikolojik taktiktir. Bunu özellikle misyonerler ve Rus ajitatörler çok uygulardı. Geçen gün bir örneği Başbakan da gördüm. Başbakan Davutoğlu, Hak-İş Konfederasyonu'nun 39'ncu kuruluş yıldönümü ve film ödül törenine katıldı. Burada “Emek” konulu kısa filmi izledikten sonra yönetmen  salonda ses çıkmasını eleştirdi. Bunun üzerine Başbakan şu konuşmayı yaptı: "Ben Suat'ı ve ekibini tebrik ediyorum. Bu sitemini de tabi anlayışla karşılarız. O da sanatçı olarak da bunu ifade edebilir. Ama bir ülkenin Başbakanı eğer senin filmini 12 dakika ayakta dinliyorsa, seyrediyorsa şu anda o ülkenin başbakanının günlerdir iki aydır ilk defa evdeki çocuklarıma söz verdim. Bu akşam yemekte sizinle beraber olacağım diye. İki aydır ilk defa eve gidecektim. Senin için buraya geldim."

 
Toplam blog
: 28
: 207
Kayıt tarihi
: 30.10.14
 
 

Akademisyen ve Siyasi Hitabet Uzmanıyım. Topluluk önünde konuşma konusunda araştırmalarda bulunuy..