Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Konuşsam tesiri yok, sussam gönül razı değil....

Konuşsam tesiri yok, sussam gönül razı değil....
 

Sus !!!
Peşpeşe şaşmaz bir karanlıkla hep ama hep kısa çöpü çekmiş bu paramparça kalbe mülteci bir sabotajcı gibi tekrar sızma.

Sus !!!
Beni kendi melenkolimle yine başbaşa bırak.
Görmüyormusun kendim bile kalabalık geliyorum kendime?
Mutsuzluğumun mülkiyet hakkı yalnızca benim olsun,
paylaşılmasın...

Sus !!!
sus ki açılmasın pandoranın kutusu
öteki felaketim(iz) olur,
ötesi zalim..

Sus !!!
Bırak bitmişliğiyle kalsın bu sevda,
tükenmişliği ile başbaşa.
küllerine bakıp iç geçirelim hatırladıkça.
Şaşıyorum sana biliyormusun?
Beni kendi halime bırak, sürüler senin, yalnızlık benim olsun...

Bırak beni tutunayım bu hayat'ta.
Üstelik tutunmaya çalışanların hali bu kadar ortadayken..
Hayat aslında ne biliyormusun sevgili?
Çıkar ya bazen gazetelerde Hindistan'da bir tren fotoğrafı,
üstü, altı, yanı her yeri silme insan dolu.
Hayat bu tren işte benim nazarımda.
Herkez bir yerinden yakalamışta, bir sen birde ben kalmışız bu izbe istasyonda...

Tutunanlar mağrur bakışlarla süzerken bizi,
Ben gözümü kaçırırım devamlı,
onlardan değil ama senden...
Şimdi diyorum meziyet olan hangisi?
Yüzlerce insanın yapabildiğini yapmak mı?
yoksa burada kalmak mı?
Usul usul hareket ederken tren
Bozkırın bu izbe istasyonunda kalmayı seçen ikimiz,
ürkek, tedirgin birbirimiz kolluyoruz hissettirmeden...
Akıllarda hep o soru??
Acaba koşup binermi son anda o trene?
Ya kalakalırsam bir başıma bu bozkırda?
Aslını istersen sevgili?
Kalakalmamdan o kadar da korkmuyorum
ben senin yanında da yalnızım nasıl olsa...:(

Biliyormusun ne zaman ansam seni
fonda hep o şarkı var, hiç değişmez.
O çok güzel biriydi ama yalancının biriydi...
Sen sus, (ahh o canımın içi gözler)
onlar hepten sussun...

Sus!!!
Ruhum sana açtı,
Seni sensizliğinde arıyorum...

 
Toplam blog
: 67
: 606
Kayıt tarihi
: 11.09.07
 
 

1972 İstanbul doğumluyum. 13 yaşında bir kız çocuğum var. Hayatı inişli çıkışlı, her halinde seviyor..