Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Konusuz e-günlük:)

Merhaba e-günlüğüm;

Daha yeni oturdum sana yazmak için. (14:05) Ilık ve bulutlu bir hava hakim bu gün.

Yavaş yavaş bahar (bizim "bahar" değil, mevsimlerden "bahar") yüzünü göstermeye başladı. Olanağın olsa da doğada ki değişimleri, gelişmeleri izleyebilsen sevgili günlüğüm. Neyse yine dua et benim gibi bir arkadaşın var ve herşeyi (yalan yazdım, her şeyi yazamıyorum:) sana anlatıyor. Bir kaç gündür karga'lar başta olmak üzere çevremde ki irili ufaklı hayvanları inceliyorum. (ben bunu 30 senedir her mevsim yaparım) Dün yazdım ama bu kargalar hakkın da yazacak çok şey var. Muazzam hayvanlar. Koloniler halinde yaşıyorlar ve her koloni en az on kargadan oluşuyor. Birbirlerine çok bağlılar ve mükemmel yardımlaşıyorlar. Aralarında örnek alınacak derecede saygı ve disipline bağlı sevgi hakim. Sürekli ince, kalın, uzun, kısa dalları topluyor ve taşıyorlar. Bu demektir ki doğuma on beş ila otuz gün var. Çünkü bir yuva asgari yedi, on günde tamamlanıyor. İş yerimin karşısında ki ağaç da yuva çalışmaları beş gündür devam ediyor. Aralarında ki dayanışmayı görmelisin... Yeryüzün de iki milyar yıldır var olmaları sanırım bu uyum ve disiplin sayesin de. İnsanoğlu dünya da yokken onlar varmış ve eminim daha mutlular dı:)

Yalnız kargalar değil, martılar, kertenkeleler, karıncalar, serçeler, kumrular, (Kumrular, kargalar gibi kalabalık aile değil. Onlar karı koca çalışıyorlar:) köpekler, kediler, çiçekler bahar telaşındalar. (kedi dedim aklıma geldi. Bir bina da abonelerimden birinin kapısının önüne dün gece kedi yavrulamış. İyi ki hayvansever bir semtteyiz. Abonem hemen bir karton kasa ile ona yuva yapmış) Bir hareketlilik, bir enerji sarıyor etrafı. İnsanlar da hareketleniyor baharın gelişin de. Zavallı insanlar baharın enerjisi ile sevgili ararlar yazı karşılamak ve tadını çıkarmak için. Oysa sevgiliyi kış dan bulacaksın ki yazın tadı çıksın. Yaz aşkları kısa sürer ve bitmeye mahkumdur. Bahar da edinilen sevgili hormonlarla edinilir, hayallerle, düşlerle edinilir. Aklın başında iken bulacaksın arkadaşını ve çıkaracaksın yazın tadını... Ve bir dahaki yaz, ve öbür yaz ve sonraki yaz...:) Yanlız girip bahara aramayacaksın arkadaş. (Aman be günlük "sus" de. Anlattırma bana böyle şeyler. Kızanlar sinirlenenler olur:)

Konuyu değiştirelim hemen.

Sevgili günlüğüm; Yeni trafik yasası geldi ya; artık kazalara trafik polisi gelmiyor, kaza yapanlar aralarında hallediyorlar. Ama asayiş polisi geliyor. Çünkü bugün kaza yapan iki kişi kavgaya tutuştu:) Tabi ki tutanak yüzünden. Olmaz öyle şey, bu yasa gidecek. Düşünsene günlüğüm, çok yoğun bir şehirlerarası trafik de kaza yaptın ve arabalar vızır vızır geçiyor. Aracın fotoğrafını çekeyim derken geçen arabalardan biri çarpabilir ve ölebilirsin. Ne o "Bo" yoluna gitti niyazi. Daha neler olacak, neler göreceğiz. Eğer bir kaza yaparsam ve karşıma kör kütük biri çıkarsa, benim bütün, iyiliğim, sabrım, gülüşüm gider ya! Tutanağı kesin onun gözünün üzerin de tutarım:)

Değerli günlüğüm, piyasada ki sükunet devam ediyor, ara sokaklarda ki dükkanların bir kısmı kapanmaya başladı. Herkes oturmuş kriz bekliyor. Ne tuhaf. Cık cık cık. Kriz mi istiyorsunuz, işler dursun mu istiyorsunuz? Beklemeye gerek yok, müşteriye kötü davranın, kötü hizmet verin o gelir:) Valla dört kriz yaşadım ve hepsinden de borçsuz, harçsız kurtuldum. Düzenim bozuldu, aile kalmadı, işler bitti, dostlar gitti (en garibi de bu) ama yine de mücadele ediyorum. Artık kriz olsa da sağlam çıkarım. Zaten bu sefer kriz olursa arabayı yenilemeyi düşünüyorum:)
Saat 16:45 oldu. Birazdan akşam yemeğimi yiyeceğim ve yine gelip birazcık daha yazar ve bugün seni kapatırım e-günlüğüm:)

Evet, yemeğimi yedim, üzerine akçakoca'dan annemin gönderdiği katkısız fındıklı helvadan yedim, altı servis yaptım (saat 18:00) ve oturdum. Çayımı yudumluyor, sigaramı içiyor ve yazıyorum:)

Bu gün de balon verip gülücük alma kampanyası devam ediyor:) Önümüzde ki hafta da devam edecek. Bugün çok gülücük aldım... Yanlız artık anneler de balon istemeye başladı. Olmuyor hani, maliyet kurtarmıyor. Hem çocuklar kadar içten gülmüyorlar:)

Boss'un hastalığı devam ediyor. Mahallede ki bütün erkek köpekler (hiç şansları yok) bizim apartmanın çevresin de dolanıyorlar:)

Bir haftadır ev de gerginlik yaşanıyor. Bakalım ne zaman normale döneceğiz?
Hadi ben gidiyorum sevgili, değerli, saygıdeğer günlüğüm. Sana mutlu günler dilerim.

Yarın görüşmek dileğiyle... Hoşçakal

Biliyor musun? En fazla asfaltlı yola sahip ülke Fransa imiş. (onların alt yapıları, metroları, şarapları, kadınları da ünlüdür:)

Güzel söz: "Son yıllar da haberleşme üzerine büyük adımlar atıldı.
Fakat "tebessüm" için daha söylenecek çok şey var... FRANKLIN P. JONES
(evet bu konu da kişinin kendisinden başkası bir şey yapamaz, gülümseyelim:)

 
Toplam blog
: 512
: 549
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

Bir varmış, bir yokmuş... Sağlık, huzur, mutluluk. Başka hiç bir şeye önem vermem bu hayatta. Bu yüz..