Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '08

 
Kategori
Emlak
 

Konut satışı

Dün bir yazı geldi bize toki konut satışı yapıyormuş. Ankara ili Yenimahalle İlçesi AOÇ Mahallesinde. İlk duyunca aaa ne güzel ilk kez böyle bir yazı geldi bizlere diye düşündüm. Ama yazıyı okuyunca çok acaip şaşırdım. Acaba hangi memur en asgari daireye 180 bin 200 bin YTL ile talip olup, yüzde 30 unu peşin verip gerisini 5 buçuk veya 6 bin ytl taksitle ödeyebilecek kapasitede. Hepimizin maaşı belli, maaşlara uygulanan artışlar belli... Meydanlara çıkan millet belli...Neden çıktıkları belli...Olsa olsa bu bir şaka sanırım dedim kendi kendime . Şaşkınlıktan ve kısa bir şoktan sonra amannnn dedim tabi yine kendi kendime konuşuyorum. Çünkü Toki evleri bizlere yani bir çoğumuza hayal göründü. Hesapladım kitapladım lafın gelişi söylüyorum bizim keseye ve durumumuza uyan bir daire seçeneği bulamadım. Ama sadece ben değil bütün arkadaşların diline dolanmıştı şaşkınlıkla karışık kahkahayla gülüyorduk. Hangi memur toki evlerinin bu yeni projesinde yer alabilir acaba hepimiz merak ediyoruz. Makamlı olanlar belki ama biz makamsız memurları düşünen bir toki varmı acaba ...

Acı bir eleştiri mi oldu, affınıza sığınırım yine de sözümden dönmüyorum benim gözümle gördüğüm tek gerçek bu ... Elbette ben de isterdim doğrusu hem neden istemiyeyimki uygun taksitlerle ödeyebileceğim güzel bir evim olmasını. Güzel memleketimde tokinin yaptırdığı evlerden nasiplenebilmeyi. Bizim orada Tokinin ev yaptırdığından bile haberimiz olmadı nasıl satıldı nasıl kapışılıp bitti hiç duymadık. Oysa çok samimi duygularımla zikrediyorum, ben de isterdim küçük de olsa canım karadenizimde şirin köyümün bağlı olduğu şirin ilçemde yıllık izinde dahi olsa 15 gün veya en çok 1 aylığına gidip kalıp o güzel havasını koklayacağım bir evim olsun...

Artık tek seçenek benim için prefabrik ağaç evleri yapan, doğal hayatı kirletmeyen şirin evleri insanlara kazandıran firmaların kapısını tıklatmak olacak sanırım. Acaba emekli olmayı beklesem çünkü elimde belli bir tasarrufum yok. Düşünüyorum ve uzun zamandır hesap ediyorum, internetten, gazetelerden vs araştırıyorum , takip ediyorum. Ne yazık ki emeklilik ikramiyem bile son dönemlerin parlayan yıldızı olan doğa dostu evlerden yaptırmama yetmiyor. Ne yapacağım şimdi ben diye ellerim yüzümde kara kara düşünüyorum. Var mı bir bilen bu evleri uygun fiyata yapan firmaları bir yazan çıkarsa sevinirim. Yağmurlu güzel günler dileğiyle. Malum yine TV ler Ankaranın su sorununu konuşmaya başladılar ve bu sorun öyle yadsınamaz önemli bir durum ki gelen yaz beni taaaa şimdiden korkutuyor....

 
Toplam blog
: 70
: 546
Kayıt tarihi
: 09.05.08
 
 

Ankara'da yaşayan çalışan ve ayakta durmaya çabalayan tipik bir Karadenizliyim. Öfkem de sevgim de K..