Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '12

 
Kategori
Deneme
 

Köpeğin oluyorum

Ben bir köpek oluyorum düşümde. Senin köpeğin. Sımsıcak gövdem gevşemiş durumda pelüşün üzerinde. Karnım tok, kilo sorunum yok. Böylece sağlık sorunları yok, gerekli sağlık kontrolleri de yok. Ufak tefek aşılar, parazit ilaçları gibi durumlar var. Onlardan da sorumlu olan sensin. Benim benle ilgili tek sorumluluğum sevmek ve sevilmek. Güvenmek ve güvenilmek. Gerisi vız gelir tırıs gider.

Böyle gevşemiş gevşemiş gerinirken birden yiyebileceğim tekmeyle düş içindeki düşten uyanabileceğimi düşündüm. Korktum. Tam köpek rolümden çıkacaktım ki…

Dedim ki kendi kendime; düşümdeki köpeği ben izin vermeden tekmelemeye kimin gücü yeter? Kimsenin. Öyleyse … Düşe devam.

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..