Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '10

 
Kategori
Şiir
 

Koproloji

DÜZYAZI KOŞUKLAR 8

dışkıbilimdir,

şimdi demeyin bana

bunun da bilimi olur mu?

astroloji bilim oluyorsa

bu haydi haydi olur,

şaka bir yana

klozet seyrederek epeyi teşhis konulabilir,

Çetin Abi’miz bile bu konuda ahkam kesmiştir

Türkler’inkinin bilek kalınlığında ve 3 bukleli olduğunu yazarak,

acaba kendininki miydi,

yoksa başkasınınkilere

koprofilik eğilimler mi besliyordu acaba?

inanamıyorum Çetin abi

sen masonluğun üzerine, bi de kopromanik misin yoksa?,

en bi şrink abimiz Sigmund da bu konuya takmıştı

büyüğünü etmekle sevişmek,

yani zevk almak arasında

beş benzemez bir kel alaka kurmuştu

kopromani bile var yani

oradan anlayın,

36 yıldır klozetperver

ve

alaturka ayak şeysinden nefretengiz abiniz olarak

günde 3-5 öğün ettiğimden dolayı

ve

klozeti her kezinde fırçaladığım için

habire görüyorum mereti,

halkimizin kronik sorunu olan kabızlık

nedense bana hiç uğramaz,

ancak musluk suyu içmekte direndiğim için

Sonbaş Abi’miz sayesinde

epeyi ishal olmuşluğum mevcuttur,

yeşil olur

sarı olur

hemoroit azmışsa

kırmızı olur

gökkuşağı gibidir meret,

e tabi yaşıtım her çocuk gibi

zamanında kurtlanmışlığımız da var

paniklerdim o zamanlar öleceğim diye,

şaka bir yana

feçeş gerçekten işlevseldir

meret büyükkent kanalizyonundan hallice

mıçamazsan ölürsün bir,

çoğu hastalığın teşhisi oradan konur iki,

fıkradaki gibi

hep moktan şeyler bilmemek için

koprolojiyi morgda terkedip çıkıyorum,

haa ölü kesmiş biri olarak yazayım:

ölülelerin poposu dışkı bulaşıklı olur

morgda değil

uygulamalı anatomi dersinde gördüm

 
Toplam blog
: 2216
: 514
Kayıt tarihi
: 16.08.06
 
 

Serbest yazarım. 1960 doğumluyum. BÜ İşletme mezunuyum. ..