Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '11

 
Kategori
Haber
 

Köprübaşılılar Beykozda buluşuyor!

Köprübaşılılar Beykozda buluşuyor!
 

Trabzon Köprübaşılılar Derneğinin 3 Temmuz Pazar günü, Beykoz Cumhuriyet Köyü Yeşil Bahçe piknik alanında buluşması var!

Ben de gideceğim nasip olursa!

Diyeceksiniz ki senin de nereli olduğun belli değil!

Kâh Sakaryalıyım dersin, kâh Trabzonlu olursun! İşine geldi mi de İstanbullu!

Annem Köprübaşılı!

Tertip komitesinde adaşım bile var! Ahmet Balcı! O da hakiki Balcı! Sülaleden! Bu vesileyle de tanışacağız!

Yöremizin sanatçıları da iştirak edecekler!

Horon gırla gidecek anlayacağınız!

Ben de horona girerim sanırım!

Bugünden itibaren horon derslerine başladım!

Her zaman demişimdir! Bu dünyada iki şeye yanarım diye! Biri horonu, biri de bağlamayı öğrenemedim!

Girip de horonu bozmayayım diye hep kenardan seyretmişimdir! Oyuncular horonda terler, ben kenarda! Böyle bir sihri vardır işte!

Sevgili blogdaşlarımızdan gelmek isteyenlerin başımızın üstünde yeri var! (mahdut sayıda!)

Unutmayın ha; 3 Temmuz Pazar günü, Beykoz Cumhuriyet Köyü Yeşil Bahçe Piknik Alanı!

Dünya yıkılacak!

Kesin!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..