Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '08

 
Kategori
Mizah
 

Köpüklü köpüklü gel bana

Köpüklü köpüklü gel bana
 

www.dostisi.com


Napsın gariplerim ilk defa diskoya giderler bizin Meemet ve İsmayıl. Eylenmek onlarında hakkı deyil mi ? :)

Dım tıs dım tıs dım dım dım tısss !!! Dım tıs dım tıs dım dım dım tısss !!! ( çok yüksek ses vardır diskda o sırada ) . . .

İsmayıl : Heeey memeeeet eyleniyon mu leeen ? Bağh bağh len garılara bğh seen. Hemi de nassı oyneştiriveriyolee gıpır gıpır. Iyğğğhh leen içim bi oş oldu benim Memeeet.

Meemet : Len İsmayıl oha lan oha. Ohhooooooh höüğğt. Salla len salla gıçını sağa sola. Bağh herifler nası da sallayıveriyoolaa. Lan lan dur ! One len? Len olum İsmayıl len bunlar ne oolum. Tükürüyon mu ln sen bana ?

İsmayıl : Len Meemet ne tükürmesi ooolum. Ben Lama mıyım he ? Lamasal yağhlaşımlarda bulunma bene len. Bağh günaamı alıyon he. Emen beee boşveeeer. Eylen olum eylen len.

Meemet : Ya oolum bu havadan gelen tkürükler ne yaa ? Birileri eyleniyo bize ama neysse. Heheheheee papi paaapii papi şuuuloooo tey tey ahahahaaaa. Tıss tıss tey tey .

İsmayıl : O ne leen. Papi ne oolum. Ayıp leen papi mapi deme duycaklar ya meeemet. Oynamayı biliyomuş gibi yap lan oolum sallasana gafanı gıçını.

Meemet : Valla bubam bizim Istanbul'a okumaya diil de te buralarda eylenmeye geldiimizi görse var yaaa. Gafamızı gırar he valla gardaşım.

İsmayıl : Len boşver yaa. Hem sen niye gafan sallamıyon ? Ööle kazık sıçanı kibin dikilmesene ortayerde. Salla salla bağh bööle yapcan taaam mı ? Gafanı aşşa yukarı salla. Metalciler mi her ne tezeğimse onlar bööle yaparlarmış. Tilivizyonda gördüydüm. Hem bahğ teee ordakiçocuk da ööle ypıyo.

Meemet : Dur len dur hele . Kafamdaki kasketim düşcek len. Bağg naapalım biliyomu entelleküel dakılalım mı? Zenginler bööle gonuşuyorlar doplanınca biyerde. He mi ? Ne dersin ?

İsmayıl : Ne gonuşcaz oolum biz bi b*kumdan almayız ki. Hem bide beceremeyiz irezil oluruz elaleme garşı leeen.

Meemet : Heh buldum ! Borsa. Borsa oolum angut kibin bağhma ööle bana. Paramız varmış gibi sanki goymaya yer bulamıyomuşuzda başımıza dert olmuş he mi ?

İsmayıl : Lenn ben anlamam ööle gonuşmahtan yaa.

Meemet : Ben sana yrdımcı olcem oolum. Bi dizde gördüydüm bööle gonuşuyolardı hemide.

İsmayıl : Damam sen başla ben sana eşlik ederim arkası sıra.

Meemet : Len İsmayıl duydun mu bankalararası piyasada dolar gotasyonları, alışta en düşşük 1, 1865 YTL, en yüğsek 1, 1895 YTL, satışta en düşşük 1, 1915 YTL, en yüğsek 1, 1965 YTL seviyesinde bulunuyomuş he vallaa.

İsmayıl : E ozaman bizim köydeki 57 dene öküz vardı ya onları satarz leeen eyi para ederler bunlaa. N diyon kuzum ahhah hahahaha :)) Gel len bi gazoz alak. Bağh şurda bakkalcı var bardaklara gazoz dolduruyo. Nası derler gavurlar " kam hele kaaam " :)) Gel hele geeel :)

Meemet : Len salah gafalı şebelek. Bakkalcı diil leen onlara barmen diyolar he valla.
İsmayıl : Vallaha mı ? Vıyyyyy.
Meemet : He valla len. Hep ööle diyolar ya. Doldur bahalım barmen diye.

Bara doğru yaklaşırlar . . .

Meemet :Barmen gardeş bize iki gazoz. Piliiiz.
Barmen : Ne ? gazoz mu ? Nerden geldiniz siz hemşerim köy kahvesi diil burası. Burada içki satılır. Hadi bakiim uzaklaşın burdan köylüler sizii.

İsmayıl : Len Meemet bizimlen alay ediyo bulen. Ben buna daha fazla gatlanamam. Gırıldım he valla.

Meemet : Len oolum dur hemen cıvıma. Demin ne didik biz ? Paradan behset entel kibin davran.

İsmayıl : Temem temem len. Buna da he.

Meemet : Len azönce bin yeteleye aldıım cip tilifonuma mesaj geldi. Paramız çoh ya ondan bilmşler, paranızı bize yetki verin kullanalım durduk yerde artsın diyiveriyorlar. Bi de İMKB Bileşik Endeksi birinci seansta, dün ikinci seans kapanışına göre 190 puan düşerek 39 bin 906 puandan kapanmış. Hisse senetleri ortalama yüzde 0, 48 değer yitirdi diyiveryolar. Sen ne diyiveriyon ?

İsmayıl : Valla ne biliim. Bekle len braz yalvarsınlar cacıklar.

Meemet : Amaaan boşveer biz eylenek. Gel hele gel bak yenifigürler kaptım len. Bah bah bah nası gerisin geriye gidiyom parmaklarımın ucunda maykılceksın kibin. Tey tey. Aha aha aaaye. Aman Allahım ne kadar çok eyleniyoz mutluluktan başım dönüyooo. Aha düştüm len İsmayıl kaldırsana beni oolum. Kıçımın üstünde de döneriiim baaak.

İsmayıl : O da bişey mi oolum. Bah şimdi ellerimle yukarı tırmanıyomuş kibin yapıyom. Sanki cama tutunuyomuş kibin bah bah hooop ! şşşp ! Hehehehe. Kam on beybiii huuuu yeeeeea. Biii bapbap barappo bap bp barappo.

Meemet : gel len gel yine o tükürük makinasını açmışlar. Gel len gelsene. Aaa baaak şu adam yapyomuş onuu. Gel biz de girek altına göpühlerin. Heey vats ap meen. Vaskıdı naaaav hehehe. . .

İsmayıl : Dur laan ben de yapcam ondan. Adam izin verir mi ?

Meemet : Bilmeeem. Gel baham. Soralım.

İkisi Birden Ya Da Hepsi : Gardeeeeş. Biz de yapah mıı ? He de beee. Hadi meeen. Yapma adamııım.

Tükürükçü Makinayı Tutan adam : Ne var lan kırolar sizi ne anlarsınız bundan. Gidin köyünüzde inek sağın. Hadi !

İsmayıl : Ya noolur beee. Bikere . Lan Meemet geç karşıya sana attırıcam bundan hele.

Meemet : Tamam leen dur dur bekle sakın atma haa.

Tükürükçü Makinayı Tutan adam : Tamam lan tamam yapın ama bi kere. Zati elim yoruldu.

İsmayıl : Meemeeet geç lan atıyom. Sıkı dur. Biiiir, ikiiiii, üüüüüüç . . .

fooooossssss ! ! ! köpük köpük köpük . . . . . .

Meemet : Laaaaan dur laaaan İsmayıııl elektürük çarptı laaaan duuuuur ! . . .

Ve oracıkta ölüverir Meemet ve İsmayıl kardeşler. Tükürük saçan makinanın yerdeki kablosundan kaçak elektrik Meemet ve İsmayıl'ı orada bırakıverir. Bizim garibanların da ilk ve son disko partileri olur. . .

gokhancenker@hotmailcom

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..