Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Kopyalama beni!

Kopyalama beni!
 

Siz ne hissederseniz hissedin karşınızdakinin anlamlandırdığı kadarsınız.

Karşınızdakinin size yüklediği anlam kadarsınız.

Birimize doğru gelen diğerimize yalan gelir. Ya da yanlış.

Oysaki doğru tektir. Doğruya giden yollar çoktur.

Ha bir de kimin doğrusu diye sorarız.

Kime göre doğru, neye göre doğru.

Bir arada yaşıyoruz yaşamaya mecburuz.

Ortak doğrularda ortak değerlerde buluşmalıyız da.

Bazen olmuyor işte.

Kafalarımızda oluşturduğumuz insan profillerine habire uydurmaya çalışırız karşımızdakini.

Hızla akıyor ya zaman kolayına kaçıyoruz.

Kopya hayatlar yaşarken karşımızdakini de kopyalayıveriyoruz.

Yeni tanıştıklarımız daha önce tanıdığımız, tanıştığımız insanlara benzer özellikleri taşıyorsa hemen beynimiz eşleştiriyor.

İyi bu.yok yok yalancı. Dürüst,güvenilir ya da bunun gibi bir sürü özelliği.

Artık beynimiz hangilerini depolamışsa yeni geleni oraya listeliyoruz.

Kimse kimseyi tanımak için vakit harcamak istemiyor.

Daha önce sanal ortamda bunun sıkıntısını çok yaşadım.

Bir kadın sanalda geziyorsa hele ki evliyse kesin aranıyordur.

 

Özellikle eğlence arayan erkekler size ulaştıkları zaman eğer  birkaç kelime konuşmuşsanız artık onun menzilindesiniz.

İkna edilemeyecek kadın yoktur,az uğraşılmış kadın vardır felsefesini benimsedikleri için hedefe odaklanmışlardır.

Siz istediğiniz kadar resmi ve soğuk davranın o kafasında ki profile sizi oturtmuştur ve inatla o profilde ki kadın gibi sizi görmeye devam edecektir.

Kimsenin kalbini kırma diyerek büyütüldüyseniz nazik ve kibar davranmanız bir şeyi değiştirmez.

Aslında erkeklere kızıp duruyoruz da bayanların hiç mi suçu yok.

Bir gün bir arkadaşımın sanalda yaşananlar hakkında anlattıkları karşısında “yok artık abartma” dedim.

Sonra durdum ve düşündüm. Ne yazık ki haklıydı.

Kadınlarımız sunacakları tek şeyi yani bedenlerini sundukça. Haksız bulamıyorum bu erkekleri.

Haksız oldukları tek konu nerede olursa olsun karşılarındakilere dişi diye bakmaları.

Bunlarda erkek sınıfından adam sınıfına geçiş yapamamış olanlardır.

 

Ha bir de sizi ikna etmek için en güzel cümleleri “ Ben kaşar sevmem”

O an al klavyeyi vur ağzının ortasına bir tane.

Kendisine gülümseyen her kadını hoşlandı sanan erkekle,her erkeğin etrafında pervane olduğunu sanan kadınlar birbirini bulsa da rahat bir nefes alsak!

Sorun sadece sanal ortam değil.

Gerçek yaşamda da tüm arkadaşlıklar boyut değiştirdi.

Sevgisiz ve çıkarcı bir topluma dönüştük.

Sanal ortama girmeyerek ya da çok güvendikleriniz dışında kimse ile konuşmayarak kendinizi koruyabilirsiniz.

Gel gelelim gerçek yaşamda bunu uygulamanız çok zor. Arkadaşlarınız tarafından çok değiştin sen suçlamasıyla karşı karşıya kalıyorsunuz.

Değişen kim?

Her şey boyut değiştirir de AHLAK boyut değiştirmez.

Senin Ahlak’ın şekil bozukluğuna uğrar. Biçimlendirmen değişir.

 

Dürüst ve samimi yapılan sohbetleri özledim.

Erkek, dişi diye bakmadan insan olarak baktığımız, hakkımızda ne düşünür diye düşünmeden paylaştığımız  zamanları özledim.

O kadar az kaldık ki.

Her şeyi sevgiye bağlar dururuz oysa ki saygısız sevgi olmaz önce bunu hatırlayalım.

Çıkarlarımızın bizi yönettiği bir AN diliminde yaşıyoruz ve ben bunu red ediyorum.

hercaideniz

 
Toplam blog
: 44
: 1143
Kayıt tarihi
: 17.08.07
 
 

Aşktır hayata anlam katan, aşktır bizi yaşama bağlayan. Sustuysa içinizdeki çocuk, aşk zamandır ş..