Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Kor/k-sus)ma

Kor/k-sus)ma

Korkuuuu....

Büyük bir
yol ayırdımı,
gölgelerindeyim
umarsızca.
Hayatının kalemi,
kederinin pusulasıyım ben.
Tam içinde,
ruhunda bir
yerdeyim.
İşte sana
cevabım...

....susmaaa

... da, ruhumda
saklı isyanlar.
Bende ki senin
izdüşümlerin,
çok acı...
dil eylemleri,
ruh protestoları içerisindeki,
dingin bir o kadar da asi
bekleyiş,
göz kapaklarının
ardında gizli...

Acıııı...

Aynayım ben,
kelimelerini sana
yansıtan,
ruhunum ben.
Hislerini tokatlayan.
Ben ruh dibine
serilmiş bir paspasım,
üzerime basıp geçsen de,
anlayamayacağın hislerin
karmaşasıyım.
Dünya'da varolmayan
deli bir uzaylı.

Nasıııı....

Bağır ruhunun tan sökümlerine.
Giremezsin; gölge
düşmez köşelerime,
bakirliğini muhafaza etmiş
beyin labirentlerime.
İstediğin kadar çek oltan ile
dilimden kelime,
neye yarayacak.
Beni ben yapan şeyler
tükenmeye yüz
tuttuğunda,
gidecek yer
kalmadığında.
Gölgeni
nereye
sereceksin?

...ürkekleştiriyor...
 
Toplam blog
: 11
: 406
Kayıt tarihi
: 01.08.08
 
 

Öğrenciyim. Edebiyat, felsefe, sanat, sinema ilgi alanımın popülerlerinden. Yeditepenin içerisinde 2..