Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Kör kalbim

Kör kalbim
 

Ne kadar körüm. Aşkmı kör etti beni yoksa gerçekten doğuştanmı körüm. Kalbim durmuyor ve elimden kaçıp gidiyor. Gözüm görüyor ama nedense kalbim görmüyor. Sevgiye aldanıyor. Sahte aşklara kanıyor. Bal vardır diye konan arının boşa çıkan çabaları gibi eli boş dönüyor.

Gerçek sevgi varmıdır diye haykırıyor dilim. Aşk gerçekten yaşanıyormu bu yüzyılda. Yoksa onun da sahtesi çıktı. Doğal aşk yerine suni aşk mı var yeryüzünde. Doğallık ve saflık ayarları ile oynanıyor mu?

Bir mucize bekliyorum. Evet eski Türk flimerindeki gibi Allahım artık görebiliyorum demek istiyorum. Gerçekten seni seviyorum diye ağlamak ve sevgimi haykırmak istiyorum. Sevdiğimin boynuna sarılmak ve onu doyasıya öpmek istiyorum. Ama yoksa çölde serapmı görüyorum. Sahte aşkların arasına düşmüşüm kendimi kandırıyorum galiba. Kalbim gerçekten kör hem de tam kör.

Sevgi ve aşk ne kadar yakın bana belkide bir o kadarda uzak. Yıllar insanlığa çizgiler atıyor. Dünyamız yaşlanıyor. Artık bastonla bile ayakta duramayacak hale geldi. Baksanıza etrafınıza s.o.s. çığlıkları her taraftan gelmeye başladı. İnsanlar ve ilişkileride bundan nasibini alıyor. Sevgi ve aşk artık tarihlerde kaldı. Gönlümüzü avutmak için sadece sahte aşklarla yaşayıp gidiyoruz.

Oysa ben ne kadar çok içten ve derinden severdim. Sevgim için ölürdüm diyen insanlık artık yok oluyor. Leylalar mecnunlar bizim için birer masal olmuş. Onları anlatacak ve onların duygularını yaşatacak gerçek aşıklar bile kalmadı.

Kalbim gerçekten kör. Sahte ile gerçeği ayırt edemiyor. Yalan ile gerçeği aşk ile nefreti karıştırıyorum. Sevgimi arıyorum derken sevgisizliğin içine düşüyorum. Bir el arıyorum. Beni burdan kurtaracak. Susuz kalmış toprak olup kuruyup gideceğim. Oysa beni tekrar verimli hale getirecek bir kaynak lazım. Su kaynağı nerede onu bile bilemiyorum. Akan sular bile kirlenmiş verimsizleşmiş. Beni sulayan sular zehirli artıklarla dolu. İçime aldığım her damla su beni yok ediyor. Kalbim gerçekten kör. Susuzluktan zehirli sulara talim eder olmuşum.

Yok mu temiz su kaynağı. Billur gibi akan aktıkça verim ve bereket veren. Geçtiği yerleri yeşil vadi ve ormanlara çeviren. Kalp gözümüzü açıp dünyaya daha iyi bakabilmeyi sağlayan. Sesleniyorum ve duymanızı istiyorum. Gerçekten sevmeyi bilen ve sevgisi için yokluğu tercih eden onunla yükselen ve onunla düşen. Fedakar ve sevgi ile yoğrulmuş kalp gözü açık insanlar kaldımı bu dünyada. Çığlıklarımı duyuyormusunuz yardım edin bana.

Bu yazımı yok olmayla karşı karşıya kalan dünyamız adına yazıyorum. Çığlıklarını lütfen duyalım ve kulak verelim.

 
Toplam blog
: 196
: 493
Kayıt tarihi
: 28.06.07
 
 

Doğayı seviyorum. Onun içinde yaşamayı ve güzelliklerini tatmayı seviyorum. Yaşamayı ve hatta ölü..