Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '07

 
Kategori
Dostluk
 

Kör kuyudan ses

Kör kuyudan ses
 

Kör kuyudan ses geldi.

Suya ulaşmak için kazma üstüne kazma vurulan; kalıp üstüne kalıp atılan nedense suya ulaşılamayan kuyu.

Kör kuyu.

Ve İnadına kör kuyuya avazı çıktığı kadar bağıran ses, ben.

Bitmek bilmeyen dostluk.

Nedir beklenen bir yusuf'un ses vermesi mi?

Yoksa, kalıpta akis yapan ses'in geri dönüşü mü ?

Garip, ben ne söylesem aynını tekrarlıyor.

İşte bunun için ''can dostum'' kör kuyu.

Bir birimiz gayet iyi anlıyoruz.

Gidiyorum, kör kuyunun yanına;

Sen benin en iyi dostumsun diyorum.

O da ''Sen benim en iyi dostumsun'' diyor.

Ardından, sana bir sır vereceğim diyorum.

O da ''Sana bir sır vereceğim'' diyor.

Benim senden başka dostum yok diyorum.

O da ''Benim senden başka dostum yok'' diyor.

Sana yüreğimi açsam diyorum

O da ''Sana yüreğimi açsam'' diyor.

Benden kör kuyuya; kör kuyudan bana yankılanan diyalog.

Kimileri, dostluğunu bir zirvenin çıkışında arar.

Bir yankılanamadır devam eder.

Ben, dipte arıyorum, yani kör kuyuda.

Benim yankılanmam belki de bir yusuf'un ses vermesi.


Blog resmi http://www.fotzilla.com/etiket/kuyu alınmıştır.

 
Toplam blog
: 92
: 766
Kayıt tarihi
: 05.12.06
 
 

1970 Tarsus doğumluyum. İlk ve orta öğrenimimi Tarsus'ta tamamladım.Yüksek öğrenimimi Atatürk Üni..