Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Kör müyüm Cahil miyim?

Kör müyüm Cahil miyim?
 

Salih Arıkan


Bu gün menemenden izbana bindim. Bir gurup genç gitar çalıyor şarkı türkü söylüyorlar. Güzel dinledik. Ama bizim için şöyle sıkıntı oluyor. Gürültü olduğu zaman aracın nereye geldiğimizi ve geleceğimizi söyleyen sesli uyarı sistemini dinleyemiyoruz.

Biraz sonra kendinin güvenlik olduğunu söyleyen kişi yasak dedi. Gençlerle tartıştı. Yolcular müdahale etti. Ve çocuklar yine gitarı eline aldı. Çaldıkları şarkı kör müyüm cahil miyim sen kimsin gibi sözlerle devam ediyor.

Karşıyaka'ya geldim. Bir abimle çay içtim. Tekrar izbana bindim. Bu sefer bir dilenci ben bir kolu olmayan engelli bir kişiyim kızımda diyalize giriyor lütfen bize yardımcı olun diye çene patlatıyor. Ben hiç bir şey demiyorum. Gelip omzuma dokundu geçmiş olsun dedi. Ben de bir şey geçmedi. Ben senin gibi dilenmiyorum çalışıyorum dedi. İnsanlar para veriyor. Allahın adına dilenip duruyordu. Bir abla bana şöyle karşılık verdi. Ayıbını yüzüne vurma. Ben de çalışsın ve kazansın dedim. izban bayağı çarşı pazara dönmüşüm kör müyüm cahil miyim diye şarkı söyleyeni mi ararsın yoksa engelliyim diye dilenenimi ararsın.Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..