Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '17

 
Kategori
İlişkiler
 

Kör Olası Şarkılar!

Kör Olası Şarkılar!
 

'Hiç bir şarkıya takılıp kaldığınız oldu mu?' desem gülersiniz biliyorum.
Peki kendinize sordunuz mu kaç şarkıya takılıp kaldınız şimdiye kadar?

...'Hayatı fonda hep bir şarkı varmış gibi yaşıyorsun' demişti biri bana. Hepimiz öyle değil miyiz?


Bir şarkı ile aşık olup, bir şarkı ile adım atmıyor muyuz yeni bir şeye?

Tek şarkı değil mi onu bize hatırlatan? Bir şarkıda sızlamıyor mu burnumuzun direği nerede olursak olalım?

Hepimizin mutlak eşlik ettiği bir şarkı, duyduğumuzda acı acı gülümsediğimiz bir şarkı var.

Bütün suç şarkıların aslında, konunun bizimle alakası yok. Bu şarkılar böyle olduğu için çektik onca aşk acısını. Sonra farklı bir şarkı dolandı zihnimize kayıverdi gönlümüz bambaşka bir yere.

Çektiğimiz acıları şarkılar dindirdi, nefretimizi şarkılar besledi.

Ne demiş...

çoktan unuturdum...

aklımda kalmazdın...

hiç bağlanır mıydım....

terk edip gitmek var ama...

Ah bu şarkıların gözü kör olsun.

 

Günün Sorusu;

Duyduğunuz anda durup eşlik ettiğiniz şarkılar hangileri?

 

Papatya Somer

papatya.somer@milliyet.com.tr

instagram.com/papsmood

 
Toplam blog
: 104
: 199
Kayıt tarihi
: 09.04.15
 
 

Papatya Somer ..