Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ağustos '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Kör Salih

Kör Salih
 

Salih Arıkan


Hep duyardım engellilerle dalga geçmeyin alay etmeyin bakışlarınızla gözünüzü dikerek rahatsız etmeyin diyenler.

Bir gün sabah işe gidiyorum. Caddeden karşıya geçtim biri sesini değiştirerek kör Salih deyip geçti. Bende gülüp geçtim. Aynı gün akşamı yine işten dönüyorum. Elinde bir el arabası.Yine sesini kalınlaştırarak kör Salih deyip geçti. Bu adam kimse görmeyenlerin sesten tanıma özelliğini çok iyi bilenlerden. Zavallı deyip geçtim. Neyse ki sonraki günlerde böyle bir saçmalık olmadı.

Memleketimizden her türden adam var, ne yapacaksın.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..