Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '10

 
Kategori
Deneme
 

Kör ve Bastonsuz

Kör ve Bastonsuz
 

Kor ve bastonsuz


Körsün ama bastonsuz dolaşmaya çalışıyorsun konulu bir hikaye yazmak istiyorum. Çok sıkı bir laf. İstediğin her yönde anlam yükleyebilirsin. Pekala, ben aydınlıkta kaybolan hikayeci olarak bu cümleden bomba gibi olmasa da el bombasına yakın bir hikaye çıkarmalıyım. Tabii ki yazmayalı 14 yıl olmuş. Kolay değil, artık daktilom sigaram ve yalnızlığım da yok. Hepsi beni terk etti. Kıyıda köşede kaçak kaçak buluşmaya çalışıyorum, yoklar. Hadi sigara kolay, birinden bi dal istiyorsun burun kıvıra kıvara veriyor. Bu arda dikkatli olmak lazım, adımız hikayeciden otlakçıya çıkmasın. Ama o daktilo nerede? Onlar mazide, hurdacılarda bazı insanların bürosunun bir köşesinde antika olmayı bekliyorlar. Yerlerini parlak erkanlı 19 inç monitörlere ve klavyelere bırakmak zorunda kaldılar. Şimdi asıl konumuza dönelim. Köpeksiz köy buldun, çomaksız dolaşıyorsun ile körsün ama bastonsuz dolaşıyorsun arasında bir benzerlik var mı? Yoksa ikisi ayrı ayrı konulara parmağı sertçe basmak için mi söylenmişler? Neyse tek tek ele alalım.

1. Köpeksiz köy buldun, çomaksız dolaşıyorsun: - Ben evde mecburen anneme yardım ederken, sen çıtırları çıtırdatıyordun. ( ) - Ben iş yerinde iş bitse de eve gitsek diye beklerken, sen mahallede bitirimlik yapıyorsun ( ) - Ben genel başkanın elektrik faturalarını yatırırken, sen partiye gelen gençlere siyasetten maval okuyorsun ( ) - Ben Taksim’de Moldovalı turisti ayarlamaya çalışırken, sen benim uzatmalıya kur yapıyorsun. ( ) - Ben, patrona şirket menfaatlerini nasıl yükselteceğimizi anlatırken, sen sekreteri akşam olmayan pul koleksiyonunu göstermeye davet ediyorsun. ( ) - Harbiden hiç köpek olmayan bir köy buldun, sokaklarında ellerin boş geziyorsun ( ) - … … … 2. Körsün ama bastonsuz geziyorsun: - Sen çıtırları çıtırdatmaya çalışırken ben, zaten o işi iki gün önce yapmıştım. ( ) - Ben mahallenin tüm kaldırım taşlarına, köşelerine efsanemi yazalı 10 yıl oldu. ( ) - O mavalı daha önce ben okudum. Baktım maval okumakla bir yere varılmıyor. Bari genel başkanın gözüne gireyim dedim. ( ) - Uzatmalıyı zaten uzattım. Şimdi moda Çinliler… her şeyin küçüğü onlarada… ( ) - Kahve ile uğraşma, zaten sen en sona kalmıştın. Millet 3. tura koşuyor.( ) - Olum köpeksiz köy bulsan bile köy yerinde ne işin var? ( ) - … … …

Sonuç olarak; bastonu bir kenara bırak, gözlerini iyi aç… Eğer astigmat ve miyopsan bildiğim iyi bir göz doktoru var…Çizdir abi… Etrafına iyi bak… Anladın sen onu… Not: ( ) doğru ya da yanlış diye doldurabilir, seçenekleri çoğaltabilirsiniz. Seçenekleri göndermeniz durumunda yayınlarım ona göre…
 
Toplam blog
: 42
: 1444
Kayıt tarihi
: 12.10.09
 
 

Henüz Almanya'nın batı ve doğu diye ayrıldığı zamanlarda Almanya'nın Solingen adı verilen yerleşim b..