Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '19

 
Kategori
TV Programları
 

Kore Günlüğüm: Hotel Del Luna

    Uzun süredir ara verdiğim Kore dizilerime Hotel Del Luna ile geri dönüş yapmıştım. Netflix’te de olması düzenli izleyebilmeme olanak sağlamış oldu. Dizi Güney Kore’de tvN kanalında yayınlanmış; başrolünde şarkıcı olarak da hem çok sevip hem de çok beğendiğim IU yer almıştır. Hem kıyafetleri hem konusu hem de kadrosu ile benim en sevdiğim Kore dizileri listemde üst sıralarda yer aldı.

    Senaryo koltuğunda yine çok beğenerek izlediğim Master Sun’ın senaristi oturuyor. Dizinin çok kaliteli olacağını tanıtımlarından anlamıştım. Hem de IU’nun rol seçimlerinde hep iyi olduğu gerçeğini bilmem buna katkı sağlamıştı.

    Hotel Del Luna ismini hayaletlerin kaldığı bir otel olmasından alıyor. Ruhların, cennet ya da cehenneme gitmeden önce konakladıkları bu otelin yöneticisi ise Man Wol (IU).  Man Wol işlediği bir günah sebebi ile bu oteli işletmeye mahkum edilmiş ve 1000 yıldır yöneticiliğini yapmaktadır. Bir gün ölümlü olan Ku Chan Sung’u otelinin müdürü yapar ve 1000 yıllık hayatı, karakteri ve hisleri değişmeye başlar. Asıl sürükleyicilik o zaman başlar ve seyirci IU’nun oyunculuğunu asıl şimdi görmeye başlayacaktır. Gerçekten muhteşem oynamış ve alkışı hak etmiştir.

    Dizide o kadar güzel tasarımlar vardı ki ben IU’yu izlemekten kendimi bir türlü alamadım. Kıyafeti, saçı, makyajı muhteşemdi. Siyahın, kırmızının asilliğini yansıtıyordu. Chicago Typewriter’dan sonra hiçbir dizi için böyle düşünmeyeceğimi sanırdım fakat IU hem oyunculuğuyla beni etkisi altına aldı hem de dizi senaryosuyla muhteşemdi.

    Bir bölümde IU’nun Moon Lovers’dan eski partneri Lee Joon Gi yer almıştı. Keşke daha fazla yer alsaydı diye çok bekledim ama çok kısa bir süre bulundu. Ayrıca yine çok sevdiğim bir dizi olan Welcome to Waikiki’de yer alan Lee Yi Kyung da yer almaktaydı. Sevdiğim dizilerin oyuncularını aynı dizide bir arada görmek gerçekten çok hoştu. Ayrıca, yakın bir zamanda ölen, yine çok ünlü bir şarkıcı olan ve IU'nun en yakın arkadaşlarından biri olan Sulli de konuk oyuncu olmuştu. Onun ölümünü okuduğumda, aklıma hemen dizi geldi ve bir kez daha anladım ki hayat gerçekten çok acımasız.

    Kısacası, diziyi kesinlikle tavsiye ediyorum. Özellikle, hem romantik hem de fantastik dizileri bir arada sevenler için çok iyi bir alternatif. Dizi 16 bölümden oluşmakta. Karakterleriyle, senaryosuyla, müzikleriyle beni kendine hayran bıraktı; finaliyle ise ağlattı. Keşke devam etseydi diye dua ettiğim bir dizi oldu. IU'nun yeni dizisini ve rolünü dört gözle bekliyorum. Ayrıca, Netflix'te Kore film ve dizilerinin olması beni çok mutlu ediyor.

    Umarım ki siz de benim kadar beğenir ve hayran kalırsınız. İyi seyirler dilerim…

 

   

 

 
Toplam blog
: 57
: 280
Kayıt tarihi
: 18.07.15
 
 

1992 yılı İstanbul doğumlu. İlkokulu İstanbul'da okudu, ortaokulu ve liseyi Edirne'de bitirdi. Kara..