Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

körebe

körebe
 

fotoğraf alıntıdır


'gidiyorum, doğrusu bu!'
dediğinde
göz gözü görmüyordu
dalgaların yuttuğu bir gemi gibiydim
'sirenler' sağır ediyordu kulaklarımı
kör
sağır
şaşkın ve umutsuzdum

her biri
yaşanılanları tazeleyen
kapısız
bacasız
odalara hapseden
kolye
fotoğraflar
......

şaşkın
umutsuz ve çaresizdim
umutsuz , çaresiz ve yalnızdım

'gidiyorum, doğrusu bu!'
dediğinde
topladım hepsini

gölgesiz bir gemi gibiydim

koşturdum bir serabından diğerine
körebe!
koşturdum bir sesinden diğerine
körebe!

kör
şaşkın
umutsuz ve çaresizdim

sobe!

 
Toplam blog
: 61
: 436
Kayıt tarihi
: 19.04.08
 
 

Hacettepe Üniversitesinden mezunum. Edebiyat öğretmeniyim. Konuşmaktan çok gözlemeyi ve dinlemeyi..