Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Körebemsi mutluluklar

Körebemsi mutluluklar
 

Evli biri, hayat arkadaşına yalan söylüyorsa ailedeki sevgi saygı güven sarsılıyor. Erkekler aldatmayı kendilerine verilen bir hak sayıyorlar. Benim anlamadığım evli bir bayanın evli bir erkekle olan ilişkisinin adı körebe oynamak mıdır? Bu oyun ne kadar sürer? Ebe yakalayıncaya kadar mı? Birlikte bir gelecek düşünülebilir mi? Düşünülse bile bu çalınan saadetle mutluluğu hak ederler mi? Ben artık erkekleri suçlamıyorum. Hemcinslerimiz onları öyle kabul ettikten sonra erkekler tabii ki soluğu öteki kadının yanında alacaktır. Tabi ikinci bayan şöyle düşünüyor olmalı; kendime bağlayıp eşinden ve çocuklarından uzaklaştırırsam benim olur, fikrine sahip oluyor. Bunu başaranlarda olmuyor değil. Yıkılan yuvaların enkazlarının üstüne kendi yuvalarını inşa ediyorlar. Geride kalan gözü yaşlı eş ve çocukların mutsuzluğu üstüne, gönüllerinin mutluluk sarayını kurmak istiyorlar. 

Evliliklerin ayrılık ile sona ermesini ancak şu şekilde kabul edebilirim. Eşler anlaşamıyorsa, evde sürekli bir anlaşmazlık varsa, çocukların böyle bir ortamda yetişmeleri onların psikolojisini olumsuz etkiliyorsa ayrılık kaçınılmaz olur. Eşlerin birbirini yemesindense ayrı yollarda devam etmeleri yapılacak olan en doğru davranıştır. Günümüzün modası haline gelen, nedeni ihanet olan ayrılıkları kabul edemiyorum. Evdeki kadının ve çocukların günahı nedir? Erkek bir fırsat yakalayıp kendisi gibi evli bir bayan ile ilişkiye giriyor. Neden evli bir bayanı tercih ettiği sorulduğunda; kendilerinin yuvalarını yıkma gibi bir niyetlerinin olmadığını (anlayışları: evliliğimiz ben istersem devam eder, ben istemezsem biter. Yandık valla ellerine düştük) onların evlilik beklentisi yok gibi bir cevap alıyorsunuz. Bekâr biri olsaymış evlilik baskısı kurabilirmiş, hamile kalabilirmiş. Evli kadınların böyle bir amacı ve rahimleri yokmuş. Külahıma anlat; bulduğu erkek evdekinden daha farklı bir konum ve statüdeyse inanın yeni ilişkisinde yerini sağlamlaştırmak için elinden geleni arkasına koymadan yapacaktır. Evdeki ana kuzusunu sepetlemek zor olmayacaktır. Çünkü daha zoru başarmış bir kişidir. Herkes bir tane bulamazken, o evdeki kuzuyu uyutup ikinci kocayı bilemedin üçüncü kocayı, kuzucuğuna kuma olarak alıvermiştir.

Neden bu kadar diliniz sivri, sende bir bayansın diyeceksiniz biliyorum. Üç günlük dünya vur patlasın çal oynarsınla olmuyor. Evlilik çocuk oyuncağı olsaydı eğer anne babalarımız bizi çocukken evlendirirdi. Bizde oyunumuza çocukluktan başlardık. Eşlerine ihanet edenler sanırım malum şahıs ile evcilik oyununu, körebeye uyarlayarak oynuyor. Evdekiler sürekli ebe pozisyonunda kalsın, onlarda saklansın ki evcilik oynayabilsinler. Yakalandıklarında ellerinden gelen tek şey mızıkçılık yapmaları, olmaz hadi sen tekrar ebe ol, ben saklanayım da sen beni bul! Birden ona kadar sayarsınız el yordamı ararsınız, hani nerdeymiş benim eşim dersiniz, ama onlar çoktan ebenin ulaşamayacağı kuytulara doğru yol almıştır. Erkeklerin bu körebe oyunlarına iştirak edip etmemek tabii ki biz kadınların elinde Kadın istemezse erkekler hiç bir şey yapamaz. Lütfen gözlerinizdeki bantları çıkarın. Kadınlar arası kıskançlık ve hasetliğe son verip dayanışma içinde olunursa, erkekler bu oyunu oynayamazlar. Bu dayanışmadan elimize ne mi geçecek? Şu: geride yıkılan bir yuvanın enkazı altından kalkmaya çalışan gözü yaşlı anneler ve bebeler kalmayacaktır. 

 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..