Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Körfez mavisi gözlü kadın...(kadına...)

Körfez mavisi gözlü kadın...(kadına...)
 

...başka şeyler düşünerek dindirmeye çalışıyordum kasıklarımdan yayılan karıncalanmayı...


Güneşe inat, kar tanesi gibi bembeyaz teniyle önümden geçip giden kokusuna yenildiğim kızıl saçlı o kadın... Bakışlarına körfezin maviliği vurmuş besbelli. Derinliklerindeki yosun yeşili sakinliğine sürüklendiğimden olsa gerek ''Alaybey!'' sesli ikazıyla dört durak geçtiğini fark ettim otobüsün bindiğim duraktan.Kendimi toparlamamla, bakışlarımı pabuçlarıma çevirmem arasında tüm otobüsü gözleri sel basmıştı.Neden içimdeki yangını söndürüp geçememişti ki bu coşkun deniz.Pabuçlarımın karasından sıkıldığımdan olmadığı apaçık belli niyetimle başımı kaldırdığım yerden sağıma çevirmemle, bir dalga daha vurdu kumral tenime.''Tanrm'' dedim.''Bu melek mi insan mı karşımda duran?''.''Melek olsa şehveti uyandırmazdı vücudumda'' dedim kendi kendime.Yaşı büyüktü evet. Ya da ben küçüktüm. Ama hayır, yaşım çok şey için geç kalmış olduğumu hissettirmiyor muydu bana çoğu zaman? O yüzden bu kadın bendende büyük olmalıydı. Yaşının bir önemi yoktu da, başka şeyler düşünerek dindirmeye çalışıyordum kasıklarımdan yayılan karıncalanmayı. Kendimi kandırıyordum ve buna inanıyormuş gibi yaptım belki iki, belki üç durak mesafesi daha...

 
Toplam blog
: 39
: 13407
Kayıt tarihi
: 28.02.07
 
 

26 yaşındayım. İzmir'de nefes al(r)ıyorum. Yaşarken yazamadığım için, yazarken yaşıyorum..