Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mart '11

 
Kategori
Şiir
 

Korkarım

Korkarım
 

Alıntı


Denize mıhlanıp kalan gözlerimden geçtin,  

Söyle yelkensiz gemileri kendine eş mi seçtin... 

Uzaktan da olsa dolsa siluetin içime,  

damla damla… 

Sessizliğin zehir zemberek boğduğu işte şu anda,  

 

Martı çığlıkları aşkları örseleyen demir gibi vurdu yüreğime. 

Kendimden geçtim seni andım ya… 

Gurûb’un rengine hüznümü çaldım. 

Baharı müjdeleyen cemre gibi işte düştü bak gözyaşlarım. 

Havaya, suya, toprağa karıştı… 

Yandı içimde bir hazan ahım beni aştı. 

 

Ne son demleri bunlar ömrümüzün 

Ne de son seferi bu yolculuk. 

Gittim ben kendimden, sen de kaldım. 

Korkarım ölüm bana seninle gelecek… 

 

 
Toplam blog
: 10
: 308
Kayıt tarihi
: 08.05.08
 
 

“Bir şiirin dizelerine sıkışmış hayat, yahut bir öykünün mısralarına, velhasıl bir şekilde geçiyo..