Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '13

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Korkma!

Korkma!
 

Bugün kendini düşünme. Ben deme mesela ya da bana göre deme. Korkma bu kadar önemsemekten, önemsenmekten. Zorlanma seni seviyorum, sizi seviyorum derken. Birisinin şımarmasından çekinme. Kendin için yarattığın o gündelik yaşam kabuğunu at suratından. Gülümsemenle öldür o kaşlarının ortasındaki çizgileri. Senin için uğraşan birine teşekkür et. Elini sık. Formaliteden nasılsın deme. Gözünün içine bak ve nasılsın de. Kredi kartı ekstrelerinin yüzünde yarattığı izlerin farkında ol. Endişelenme. Zaman teninden akıp gidiyor. Sen hala koşuyorsun. Sırtında anlamsızlıklara yüklediğin anlamlar, bir çok endişe, bir çuval hayal ile.

Bu kadar zor olmamalı değişmek. Kızmaz sana kimse, korkma. Al o tabularını ve ateşe ver. Hiçbirisine ihtiyacın yok. Senin o önyargıların varya... Kimleri kırdı bu zamana kadar. Kimleri ve neleri tanıma fırsatı vermedi sana, düşün. Düşün ve değiş. Değişime karşı direnç gösterme ve gülümsemek, kalbinden gelebildiği kadar çok gelsin. Duygular bulaşıcıdır, unutma.

Bak dostum! Bugün kendinle alakalı olumsuzlukları kendinle tartışabilecek kadar objektif kararlar alman gerek. Korkmadan adım atman, kollarını sallayarak alice ile buluşman gerek. Gözyaşlarını gülümsetmen mesela. Ya da korkunu gıdıklaman. Zoru sevmen, kolayı sevmen, ikisinide sevmemen gerek.

Yarın güneşi sen çağır, kurma saatini. Yorganınla fısıldaş, yastığını okşasın tenin. Sayfalarına anlat derdini, kitaplarına bağır. Bir yazarın seni azarlamasına, düşüncelerinle alay etmesine müsade et. Ve sakın unutma, korkma! Hadi sana kolay gelsin.

 
Toplam blog
: 7
: 146
Kayıt tarihi
: 10.09.12
 
 

09.12.1989 Samsun doğumluyum. Kategorize etmekten ve edilmekten hoşlanmayan biri olarak mesleğimi..