Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Korkma sevmekten

Korkma sevmekten
 

AnLadım Yok!
Çok döndüm.Çok doLaştım Yok!
En qüzeLi senin qözLerin
GözLerin çocukLuqumuz kadar sıcak.
Ve qözLerin kaLan ömrümüz kadar derin!
DönenLere küsme sakın.
Sen dünyaya küsebiLir misin?
ßiL ki
Kimine qöre baba ocaqı
Kimine qöre yar kucaqı
$u kürkçü dükkanı dediqin!
ßeLki de her yoLun sonunda
Sana dönmek en qüzeL yanı şu qençLiqin.
Çünkü yok!
Çok döndüm.Çok doLaştım.Yok!

"Sözler aşkı anlatmaya yeter mi? aşk nasıl bir şey?...
yaşanmış güzel bir sessizlik mi? yoksa sevginin yerini göz yaşlarının alması mı? hangisine aşk diyoruz? aşık olanları görüyorum sürekli ağlamaktalar buna bende dahil olmak üzere...

Ama bir türlü çözemedim aşk ağlamak acı cekmek mi yoksa yaşanmış güzel bir sessizlik mi?

Karar veremedim bir türlü...

sevmek zor bir sanattır. Birinin kalbini ele geçirmek heralde kolay bir görev değildir.

Karşılıksız sevmek diye bir şey de var aslında... Senin kalbin çıldırmışçasına atarken onun kalbindeki sessizlik ve durgunluk hiç de hoş değildi senin için belki de ama onun kalbini düşünmüş müydün?

YaLnızlık acı vermez oldu!sadece gelecekle mücadele etmek gerekir ve hayat kazandığın zaferlerle seni aşkın zaferine de ulaştıracaktır..."

"Herşeye rağmen yüzünüzdeki gülücükler eksik olmasın.."

"GüLüMseyin...ve fotoğrafınızı çektim sahte ve gerçekleri ayırt etmek için üzgünüm bunu istedim çünkü insanlara bakıyorum yaşlısı genci çocuğu bebeği nereden tutarsanız tutun sonuna kadar giden insan topluluklarının yüzlerinde acayip çizgiler var yorgunluk tortular birikmiş orada bence güzel durmuyor... kendimize biraz bakmalıyız ve bu fotoğrafları hiç bir zaman silmeyeceğim içimden hepinizi görmek için gece olması için can atıyorum rüyamda hepinizi analiz etmek için canlandırmaya çalışmak için can atıyorum...."

sevgilerimle herkese günaydınlar......:)

 
Toplam blog
: 7
: 365
Kayıt tarihi
: 13.07.07
 
 

Lise öğrencisiyim..... Hayatın güzelliklerini yaşamayı seviyorum. Kırklareli' de yaşıyorum!..