Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '19

 
Kategori
Şiir
 

Korkma

Darlanma sakın bırakır diye
Dağlar dert olsa üzerimde
Volkanlar çağlasa yüreğimde
Korkma sıkı sarıl bana
Ekmek gibi su gibi sevdim seni..

Yarınlar kaçsa da bizden
Uğruna harcansa da bu günler
Bir değil bin ömür geçse de benden
Korkma sıkı sarıl bana
Ekmek gibi su gibi sevdim seni..

Çalınmış hayat kırıntıları da olsa
Yarınlar dünlerde kalsa da
Mutluluklar ödünç olsa da
Korkma sıkı sarıl bana
Ekmek gibi su gibi sevdim seni

Istıraplar kol gezse etrafında
Yalanlar olsa dört bir yanında
Kaderin pişmanlık olsa da
Korkma sıkı sarıl bana
Ekmek gibi su gibi sevdim seni…

 

 
Toplam blog
: 17
: 57
Kayıt tarihi
: 11.05.18
 
 

sultan gürbüz ev hanımıyım şiir ve hikayeler yazıyorum. gezmeyi seviyorum özellikle deniz kıyısın..