Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Korkmuyorum ölümden

Korkmuyorum ölümden
 

Yine mevsim yaz, yine yakıyor güneş.

Hava nemli, sıcak mı sıcak.

Yürek destinden bir yudum su ver.

Ağzım dilim kurudu, biraz olsun ıslatacak.

Bir umdun peşinden yıllarca koştum.

Nafile çabalarmış hepsi, artık yoruldum.

Kalmadı mecalim, kırıldı kalbim.

Umut işte benim ki,

Her yeni gün, yeni bir umuttur dedim durdum.

Kah aldandım, kah yalan sözlerle avutuldum.

Duygularım, hapsolmuş sanki düşlerime.

Benim dünyam işte bu,

Bundan kime ne.

Yaşıyorum ama nasıl, bir tek ben bilirim.

Korkum yok ölümden, ölmeye hazırım.

Sahte yüreklerde, bir kez değil, binlerce kere,

Öldüm zaten önceden.

Ölüm bana vız gelir.

Kokmuyorum ölümden..

Saadettin Güven

 
Toplam blog
: 109
: 587
Kayıt tarihi
: 01.10.10
 
 

01.06.1951 yilinda Sarköy/Güzelköy'de dogdum. Ilk ve orta ögrenimimi sirasiyla Güzelköy Ilkokulu, Mü..