Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '11

 
Kategori
Dostluk
 

Korktum..

Dostluğu onda öğrenmiştim ben.. Korktum o sevgilisine giderken. Beni bırakacak diye değil, zarar görecek diye korktum. Çünkü hata yapacak biliyorum.

Her insan sevdiğiyle mutlu olur, onunlayken hiç birşey düşünmez. Bunların hepsini biliyorum ve onu anlayabiliyorum. Tabiki yeri geldiğinde riskler alacak ama o her onunla olduğunda hata yapıp pişman oluyor. Dün gece de o rutinlerden biriydi.

Kalktı gitti İstanbul'a..

İzmir'den İstanbul'a..

Kimsenin haberi olmadan. Bir tek ben biliyorum.Yolda başına birşey gelse kime ne derim bilmiyorum. Dostluk bu mu? O sevdiğiyle, ben korkuyorum...

Canımı acıtıyor onun somurtması, herkes böyle mi hisseder? Yoksa ben mi abartıyorum?

Bilmiyorum.

Bildiğim tek şey korkuyorum...

 
Toplam blog
: 143
: 352
Kayıt tarihi
: 18.03.11
 
 

1992 yılında Giresun'da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Giresun'da tamamladım. Sağlık meslek lises..