Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '16

 
Kategori
Güncel
 

Korku Evleri!

Korku Evleri!
 

Görsel internetten alınmıştır.


Bu gün hava güzeldi İzmir’de. Biz de bunu fırsat bildik ve kızımla birlikte dışarı çıktık. O kadar çok gezdik ki, bir ara bir mekâna oturup bir şeyler sipariş ettik. O anda gözüme ilişen gazeteye (şu an hangi gazete olduğunu dahi hatırlamıyorum) göz atıyordum ki bir haber dikkatimi çekti; Korku Evi…

Bir süredir varmış bu evler ve ben hiç duymamıştım. Eve döndüğümde internetten de biraz araştırdım bu nedir diye.

Sizi veya ekibinizi bir odanın veya evin içine kilitliyorlarmış. Sizden etraftaki ipuçlarını toplayarak, bulmacaları çözerek, evden ya da odadan kurtaracak anahtara ulaşmanız isteniyormuş. Anahtarı bulduğunuzda da oyun bitiyormuş.

Oyunun mantığı; evlerde bulunan kilitli odaların zekâ kullanılarak açılmasıymış.

Anahtarı buluncaya kadar da hayli korkutucu olaylarla da karşılaşılıyormuş. Bol bol adrenalin açığa çıkartıyormuş bu oyun. Adrenalin tutkunları da bir hayli ilgi gösteriyormuş bu oyuna. Hatta önceden rezervasyonlar yapılıyormuş. O kadar müşterisi varmış ki başta İstanbul olmak üzere güzel yurdumuzun birçok ilinde faaliyet gösteriyormuş bu evler. 

Kimin nasıl eğlendiğine karışmak haddim değil de, benim de bir tavsiyem olacak bu adrenalin tutkunlarına. Madem bu kadar iyi geliyor size heyecan. Madem bu kadar ipuçları bulmaya meraklısınız, bir el atıverin şu terör sorununa be ya.

Gidin doğu ya da güneydoğuya. Emin olun sizden para da istemezler.

Girin oralarda herhangi bir eve ve dinleyin saatin tiktaklarını.

Bir yanda PKK, bir yanda devletimizin güçleri.

Bir yanda dost(!) ülkelerin bize çok benzeyen ajanları.

Silahlar bir yandan, bombalar diğer yandan.

Bütün ipuçları üstelik ortada.

Bu ateş hattından nasıl kurtulacağınızı, terörü nasıl durduracağınızı bulun üstün zekânızla.

Hem bedavadan adrenalin yüklenirsiniz, hem belki katkınız olur ülkemin içerisinde bulunduğu bu çıkmazdan kurtulmasına.

Çıktığınızda da birlikte güleriz umutları yeniden takıp kanatlarımıza…

Ne dersiniz?

21 Şubat 2016

 
Toplam blog
: 278
: 1431
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

Bir Kamu Kurumundan emekliyim. Bloğumda; yaşadıklarımı, çevremde gözlemlediğim olaylar ile kendi ..