Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '09

 
Kategori
Rüyalar
 

Korku

Korku
 

huzur


Sevgili Rüya Meleği,

Ben sürekli kabus görüyorum, evde yanlız kalmaktan korkmayan ben şimdi bu rüyalar sayesinde uyku uyuyamıyorum, en son rüyamda zifiri karanlık bir odadayım birisi eşimin elinden tutmuş ve eşim sanki uyurgezer vaziyette onu balkondan atıyordu, ben tutmaya çalışacaktım ama kapkaranlık bir karartı benim önüme geçti ve ben anneanne baba diye yardım istiyorum (bu arada anneannem vefat etti yıllar önce) buna benzer çok kötü rüyalar görüyorum, sevgiler

Rumuz: Gökyüzünde Dans

Sevgili Rüyasever,

Daha önceden burada ki bir yazımda rüyalarda korkudan bahsetmiştim. Rüyalarımızda ki korkular aslında gerçek yaşamda yaşadığımız, hissettiğimiz korkulardan kaynaklanıyor, bu korkular bazen çok net olarak rüyalarımıza
yansıyor bazen de korkumuzu kendimiz keşfetmeye yönelik olabiliyor. Rüyanıza kötü demişsiniz ama inanın kötü rüya yoktur Tanrı kendimizi düzeltip daha mutlu olmamız için sadece mesaj yolluyor bizlere, o yüzden hatırladığınız her rüya için şükür edin. Sizin rüyanızda ki korku, eşiniz için fazla endişeleniyor onunla ilgili gereğinden fazla sorumluluk alıyor olabilirsiniz, onun ufak bir sorunu için eşinizden daha fazla üzülüyor olabilirsiniz, bunu büyük ihtimalle anne tarafından öğrenmişsiniz. Eşinizle ilişkinize bir bakın neleri fazla büyütüp hangi konularda kendinizi yoruyorsunuz, bunlardan kurtulduğunuz takdirde artık bu tarz rüyalar görmezsiniz,

sevgiler

 
Toplam blog
: 19
: 1051
Kayıt tarihi
: 15.02.09
 
 

Süleyman Demirel Üniversitesi İşletmeyi yarım bıraktım, evliyim ve bir çocuğum var. İlgi alanım rüya..