Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '08

 
Kategori
Futbol
 

Korku

Korku
 

Sınıfa girdim.


Sevilla – Fenerbahçe karşılaşması olduğu günü söylüyorum


Sabah saatleriydi.


İki tane Beşiktaşlı oturmuş konuşuyorlar.


Bir tanesi diyor ki ’’ gönlüm Fenerbahçe demiyor; ama Türk takımı diye Fener tur atsın diyor’’


Bir diğeri de şöyle diyor ‘’ Oğlum Erdem biraz mantıklı baksana olaya, Fener önümüzdeki seneler domine eder. Rekabet kalmaz. Hoş şimdi de var diyemeyiz ya rekabet.


Rekabet kalmaz; çünkü zaten para gücü olan Fenerbahçe, çeyrek finale çıkarsa daha da zengin olacak ve ligde her zaman zirveye oynayacak, şimdi yaptığı gibi. Uefa kupasında para gelmiyor pek. Şampiyonlar ligi ise tam bir para cenneti.


Yani anlayacağınız sayın seyirciler. Fenerbahçe domine edecek diye herkes korkuyor.


Erdem ve arkadaşı mesela spor yorumcusu değiller. Akıllı insanlar ileriyi görüyorlar.


Hadi bu sene ligi şöyle böyle atlattık.


Ya diğer seneler?


İşte o zaman herkes kafasını duvarlara vuracak.


Bunu aslında bir gün önce yazdım; ama Milliyet Blog, yayına koyar mı diye emin olamadım.


Bazı yazıları koymuyor da….


Mardinli ergin

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..