Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '08

 
Kategori
İlişkiler
 

korkumdun oysa....

korkumdun oysa....
 

Korkumdun.. . hem bağımlılığım..



Korkumdun oysa..
Hem korkumdun.. hem bağımlılığım...
Kaç kere boğuldum sularında,

kaç kere yeminler ederek seni kendime yasakladım.
Kaç kere döndüm yolumdan sana gelirken
ahh !!.. Bırakamadım,

Sözümü tutamadım !


Korkumdun oysa..
Korkum olduğun halde hep sana koştum..
Mıknatıs gibiydin,beni kendine çektin.
Belki içten içe alay ettin,
Belki hafife aldın,
Kaç kere üzerinden atmaya çalıştın oysa

"git"dedin.. "boğulursun"dedin.. "çok derinim sana" dedin..

"yapamazsın" dedin.. ahh dinlemedim!!!

Korkumdun oysa!!
Hem korkumdun.. hem sevdam..

her kavuşmamızda, her birleşmemizde hep "yavaş" dedim kendime..

yavaş yavaş.. alıştıra alıştıra.. korkmadan.. sakince..

Önce bir baktım sana karşıdan öylece..

Ne çok maviydin.. ne çok derin.. ve ne çok güzel !!
Karşı konulmaz bir güzelliktin..

"gel" dedin..

geldim işte..

Önce ayaklarım değdi usul usul, sonra bedenim.. sonra yüzüm.. ve sonra; saçlarım..
Derin bir nefes çekerek bıraktım kendimi sana.
Ne çok serindin ne de çok sıcak...
Tuzlu sularında kayboldum.

güneş ve sen..
ve deniz kuşları..
Bıraktıgın o koku...
sarhoş oldum..

Yosun kokusu, balık kokusu.. tuz kokusu..
Rüzgarında savruldum..
Güneşinde kavruldum..

Korkumdun oysa ne tuhaf,
Sevdam oldun... vazgeçilmezim oldun..
gel" dedin geldim işte yine,
yine mavi oldum..
masmavi oldum..
sen oldum.. uçsuz bucaksız deniz oldum..




***K
orktugumu anladıgından mı "gel" dedin bana..
Yoksa korka korka sana gelişime mi "hayır" diyemedin?
"Git" dedim kendi kendime.. "gel" demese de git !! koşa koşa git.. masmavi bir denizde kaybet kendini...
Belki dalgaların vurdugu kıyıda kavuşursun sevdana..
Tıpkı eski Türk filmlerindeki gibi sahilde kollarını açarak, birbirine koşan bir sevda olur yaşadıgın...****

 
Toplam blog
: 319
: 1390
Kayıt tarihi
: 29.10.06
 
 

"Ben; hiç yalnız kalmadım... Kalabalık bi ailede yere atılan yataklarda Yan yana, baş başa, el el..