Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '07

 
Kategori
Sigorta
 

Korkunç

Korkunç
 

Hiç bu konuda yazmak istemiyordum, diğer insanlarımın da canı yanmasın diye yazma kararını verdim. Siz siz olun dikkatli, olun..
Esasında beni en çok üzen sigorta konusunda adı geçen sigorta firmasının dünya dan elini ayağını çekip giderken bıraktığı bir oğlu var, nasılsa onun bakacağı ve parası var, ya her şeye rağmen olmasa ne yapacak insanoğlu..
Efendim şöyle.. malumunuz ben Akciğer Kanseriyim bu ayın on beşinde üç ayda bir olan kontrollerim başlayacak. Üşütmemem ve hasta olmamam gerekiyor. En başta da moral gerekiyor.
Geçen sene (2006 nın) nin son ayında o hastane benim bu hastane benim koşturuyordum.
Bazı Emar ve röntgenleri Aksigorta poliçemden karşılıyordum, dile kolay üç sene aile sağlık poliçesine sahiptim, bu dördüncü sene olacaktı.
Hastalığım netleşince çevremdeki insanların teşviği ile..
Ben: Olur mu canım koskoca Aksigorta benim sağlık sigortamı yakar mı dedim.. Son gün 13/03 tü. Ben yılbaşını ilk kemoterapiyi geçince Sağlık sigortamın oluşması için Aksigorta Bölge Müdürlüğünden acenteme, acentemden üçüncü bölge müdürlüğüne kadar koşturdum. Bana söylenen şu idi yetkili ağızdan: Size 13/03/2007 de teklif vereceğiz. İnanın biraz rahatlamıştım. Tabi bu ara bazı çektirdiğim film, aldırdığım kan tahlillerinde provizyon çıkmıyordu, ben hep galiba limiti geçtim diyordum.
Ne ise kafanızı fazla ağrıtmayayyım.. Aksigorta'dan şu mesaj geldi. 13/07/2007 de TARİHİ GEÇİRDİĞİNİZ İÇİN SİGORTANIZ YAPILMAYACAKTIR.

Beynimden vurulmuşa döndüm. Devletin varlığını ve o zamana kadar ödenen sigortalarıma sebep olan işverenlere teşekkür ederim, benim tüm hastane ve ilaç giderlerimi SSK karşıladı..

 
Toplam blog
: 28
: 1274
Kayıt tarihi
: 23.11.07
 
 

Merhaba, 1956 İstanbul/Kuzguncuk doğumluyum. Aslı Tuğçe adında bir kızım, Hülya Nihal adında bir eş..