Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Korkusuz yüreğim

Korkusuz yüreğim
 

Korkusuz yüreğim yangınlarla dolu biliyorum ama korkusuz işte çünkü sevmesini biliyor.

Şimdi daha bir sıkı sarılıyorum hayata.yalanlarla sahteliklerle karşılaşsam bile.

Senin sevdan umut oldu bana senin sevdan yol oldu , tutunacak dal oldu bana.

Gelmiş geçmiş en çılgın aşkı yaşıyor yüreğim beklide bilmeden

Epeydir ıslanmamıştı yanaklarım mutluluk göz yaşlarıyla

Sevmemişti yüreğim bu denli çılgınca.

Hangi bakış beni bu denli eritebilir karşısında.

Ağlasam da mutluluktan ağlarım bundan sonra…

 
Toplam blog
: 74
: 709
Kayıt tarihi
: 17.03.08
 
 

1984 Ankara doğumluyum aslen Sivaslıyım. Medikal, tekstil dallarında çalıştım şimdi ise asistanlı..