Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Temmuz '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Korkuyorlar bu yüzden saldırıyorlar.

Korkuyorlar bu yüzden saldırıyorlar.
 

02/07/08 milliyet


“İlk önce geldiler komünistleri alıp götürdüler.

Ben sesimi çıkarmadım.

Sonra, Yahudileri aldılar toplama kamplarına, işkenceye götürdüler.

Ben yine sesimi çıkarmadım.

Çünkü bana göre bir şey yoktu, ben Yahudi değildim.

Sonra sosyal demokratları vurmaya, hapse atmaya, toplama kamplarına götürmeye başladılar.

Ben yine sesimi çıkarmadım.

Çünkü bana dokunan yoktu.

Bir gün kapım çalındı.

Beni alıp toplama kampına götürdüler, işkenceye.

Hiç kimse ses çıkarmadı. Çünkü ses çıkaracak kimse kalmamıştı”

Bu sözler Nazi dönemi Almanya’sından bir profesöre ait.

Bu şimdi ne alaka demeyin çünkü günümüz Türkiye’si için de, yakın geleceğin Türkiye’si için de büyük önem taşıyor. Son günlerdeki yaşadığımız olaylar. Rafta bekletilen ve tam AKP ile ilgili Anayasa mahkemesi açıklama yapacağı gün yapılan baskınlar. Bunları daha ne kadar görmezlikten geleceğiz. Demokrasimiz ve Cumhuriyetimiz o kadar büyük bir tehlike ile karşı karşıya ki. Sistemli ve bilinçli olarak tırmandırılıyor ve yürürlüğe konuyor her şey. Siz bizim partimizi mi kapatırsınız alın size kapatma diyorlar. Siz bize saldırırsanız bir de Cumhuriyet kazanımlarına ve savunucularına saldırırız diyorlar. Ulaşamadıkları Anayasa mahkemesi yerine ulaşabildikleri yargı ile saldırıyorlar. Bu tutuklamalardaki amaç gözdağı olduğu kadar esas gündemden uzaklaşmaktır. Bu gün konuşulması gereken konu AKP’nin kapatılması konusu olması gerekirken onun yerine Ergenekon Operasyonu konuşuluyor.

Başbakan halkından korkuyor. Korkuyor diyorum çünki korumalarını iki katına çıkarmış. Halkından neden korkar insan? En ufak bir muhalefete tahammülleri yok. Bizlerden nefret ediyor bunu her durumda dile getiriyor. Anamızıda alıp gitmeler, gavur İzmirliler v.b, herkesin bildiklerini daha fazla sıralamaya gerek yok. Gerçek yüzlerini ortaya gergiliyorlar ama hala bizler bir şey için bekliyoruz. Kapımızın çalınmasını mı?

Şimdiye kadar kaç kişi sabaha karşı düzenlene operasyonlarla götürüldü. Kimler geçmedi ki bu soruşturmalardan. 12 Martları 12 Eylülleri yaşadık, hala mı birilerinden bir şeyler bekliyoruz. Sabaha karşı götürmeler bitmeyecek eğer biz bu şekilde duyarsız kalırsak.

Bizler kapımızın çalmasını mı bekliyoruz?

Dikkat edelim hiç bir ses duymayabiliriz o zaman alınmamıza karşı çıkacak kişi kalmamış olabilir.

 
Toplam blog
: 96
: 2224
Kayıt tarihi
: 13.06.06
 
 

Hayata güleryüzle bakmaktır felsefem ama polyannacı değil. 1961 Sivas doğumluyum, evliyim 2 kızım..