Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '11

 
Kategori
Haber
 

Korkuyorum!...

Korkuyorum!...
 

Merve Ergün


Ortadoğu Teknik Üniversitesi (ODTÜ) Sosyoloji Bölümü ikinci sınıf öğrencisi Merve Ergün, hakkında açılan iki ayrı davadan toplam 20 yıl hapis cezasıyla yargılanıyor. Ergün, 5 Ocak 2011'deki "Başkaldırıyoruz" eylemi sonrasındaki Ankara Cumhuriyet Savcısı Nadi Türkaslan'ın dava açtığı 117 öğrenciden biri.

5 Ocak 2011'deki "Başkaldırıyoruz" eylemi nedeniyle 10 yıla kadar hapis cezasıyla yargılanıyor.

Haklarındaki delillerin polis tutanaklarından ibaret olduğunu söyleyen Ergün, "Artık en basit muhalif tutum bile kara listeye alınmanıza yetiyor" diyor.

“Bu adaletsizlik siz ne yaparsanız yapın bir yerden sizi de vuruyor, vurmadıysa da vuracak. "Benim çocuğum böyle şeylere karışmaz" diyen anne babalar da kendileri de bir gün aynı hukuksuzluğun içinde bulacak. Çünkü artık en basit muhalif tutum bile kara listeye alınmanıza yetiyor.

Herkesin bize destek olmasını istiyorum. Çünkü ben şu an toplam 20 yıl hapis cezasıyla yargılanıyorum ve korkuyorum.”

Kaynak BİANET

 
Toplam blog
: 1114
: 827
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Ankara'da yaşar, dünyalı,aynadaki görüntüsüne muhalif, vicdan hesapları yapmaktan yorgun, yaşanıl..