Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Korkuyorum

Korkuyorum
 

Ellerin neden uzak,  

Gözlerin neden tuzak bana? 

Korkuyorum inan dokunmaya,  

Bir adım atmaya korkuyorum... 

Sözlerin neden dilsiz,  

Dokunuşlar neden yasak? 

Aşk cesaret istemez mi? 

Aşk tehlikeyi sevmez mi? 

Bu gece de gidiyorum,  

Yatağıma ağır ağır.. 

Aklımda bir yarın erken uyanmak,  

Bir de sen varsın işte... 

Yarın da senli, umutlu bir gün olacak. 

Yarın da sana binlerce hayal kurulacak. 

Ama ben şimdi korkuyorum.. 

Olurda hani yarınlardan birinde hiç olmassa senli benli günler.. 

İnan çok korkuyorum... 

 
Toplam blog
: 31
: 421
Kayıt tarihi
: 26.11.10
 
 

En büyük aşkım okumak okumak ve yazmak :)Tiyatro tutkunu, müzik sevdalısı ve deniz aşığıyım. Öğre..