Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '16

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Korkuyorum...

Korkuyorum...
 

isa yılmaz


Seninle birlikte yaşlanma hayalleri kurmuyorum. 
Seninle olmak, çocukluğumdan kalan bir hatırayı anımsamaya çalışmak gibi,
bazen berrak, bazen bulanık; en güzel yerinde kopan eski bir film gibi.
Sende hasretini çektiğim bir şey var.
Neyi aradığını bilmezken insan, neyi sevdiğini de bulamıyor.
Hani geceleyin deniz kenarında uzaktan hoş bir müzik sesi gelir 
Ve adımların seni o sese doğru usul usul götürür ya...
 
Sende özlemini çektiğim bir şeyler var sanki
Adını koyamadığım ama bulmaktan da korktuğum bir şey...
Yüreğim ele avuca sığmaz; haşarı bir çocuk gibi 
derin uykusundan uyanacak diye korkuyorum
Aklım hep karşı çıkıyor olmasına rağmen;
Ben seni seviyorum galiba...
 
Hayalinle kavga ediyorum bazen, küsüyoruz,
Sonra odama dalıyorsun rüzgarla gece yarısı,
Utana çekine ama sevimli bir kedi gibi yorganımın altına dalıyorsun usulca sokuluyorsun yanıbaşıma. 
Sarılıyorsun; bütün ağrılarım uykuya dalıyor seninle
Anlayacağın, seni özlüyorum...
Özlemekten de öte. Korkuyorum...
 
Uzun zamandır sadece sabahları traştan traşa görüştüğümüz aynada
kendimle yüzyüze geldim.
Saçlarım epeyce eksilmiş,
Sanki yüzümde de derin vadiler oluşmuş, 
Kendimden uzak tutmaya çalıştığım yaşlılıkla aramız epeyce yakınlaşmış.
Olsun diyorum ve biraz daha öteliyorum ölüm tarihimi...
Sende hasretini duyduğum, uzanabilsem tutacağım 
Tutulmaktan da korktuğum bir şey var...
Galiba ben seni sevmeyi seviyorum be kuzucuk...
 
Toplam blog
: 24
: 772
Kayıt tarihi
: 20.01.12
 
 

1954 Gaziantep doğumluyum. Çukurova Üniversitesi İşletme ve ekonomi bölümünü bitirdim. Uzun yılla..