Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Temmuz '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

KORKUYORUM..

Yürüyorum ardıma bakarak..

Omuzumdaki yüklerle yürüyorm.

Korkuyorum!

Düşünmekten sevmekten aşktan korkuyorum..

Acılar girince işin içine

Kurtulamamaktan korkuyorum..

Sebepsiz değil geri duruşlarım..

İstemeden sana karşı öfkem,hırçın duygularım

Ya seversem yeniden...yanarsa bedenim..

Korkuyorum!

Ya unutamazsam..kurumazsa gözlerim..

Susarsam iki çift sözüne

Doyamazsam bir bakış,bir gülüşüne

Korkuyorum!

Kapalı kapılar ardından bakıyorum şimdi sana

Üzerinde yasak kilitleri peşi sıra sayısız..

Bak! zaman nöbette elinde aşkımız..

Kavuşursak ayrılmaktan KORKUYORUM!...

 
Toplam blog
: 17
: 589
Kayıt tarihi
: 03.09.10
 
 

1984 yılı bir sonbahar sabahı gelmişim dünyaya. ..