Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '20

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Körlük bulaşıcı değil

Körlük bulaşıcı değil merak etme. insanlar yardımcı olmak için elimize kolumuz a yapışır. Bazılarıda körlerden köşe bucak kaçar.Bazen otobüs dolu olur. Ayakta yolcu olsa bile yanımıza bazen oturulmadığını görürüz.

Gelelim hikayemize. Bugün yoğun bir gün geçirdim. Öğlen hızlıca yemeğe gitmeye çalışıyorum. Caddeye yakın yaya kaldırımında çay ocağı var. iki kişi yanyana zor yürür. Ama adam oraya çay ocağı yapmış. Masa sandalye var. Herkes çaylarını içiyor. Ben oradan her gün geçiyorum. Tam oradan geçerken tabiki her gün kaldırımdan değilde yoldan yürüyorum aman bana zabıta polis demeyin kimse bizim hukukumuzu savunmuyor.

Neyse trafik tıkandı. Bende mecburen yaya kaldırımına yani çay ocağının masa sandalyelerine yaklaştım. Bir adam oturmuş orada çay içiyor. Demez mi bana fazla yaklaşma sesinden maskesi olmadığını anladığım bu kişiye merak etme körlük bulaşıcı değil hem senin yanında durmaya çok meraklı değilim şu trafik düzelsin yoluma gideceğim kimlerle nelerle uğraşıyoruz şimdi başka bir şey desek biz suçlu oluruz kimi kime şikâyet edeceğiz o yüzdende yoluma devam ettim.Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..