Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kornasız hayat oh ne rahat

Kornasız hayat oh ne rahat
 

Rahatsızlık vermeyelim


Malum; ülkemizde kırmızı ışıkta beklerken, arkadan sesler gelmeye başlar sarı yanınca; kimse beklemez yeşil ışığın yanmasını direk basar kornaya gerekli gereksiz.

Bu kornaları bol, bol duyarız ortalıklarda aslında, kimi neşelenince, kimi efkardan, kimi de sinirlenince basar kornaya. Yarışırlar kiminki daha çok bağırıyor diye.

Bizim yoldada korna sesi bol, ışıksız; şehirler arası yol, trafik yoğun; bir de yol çalışması düşünün halimizi.

Dolmuş bekliyorum, yıllardır gidip geldiğim ve herseferinde rahatsız ve gıcık olabileceğim olayların bol olduğu yol.

Saç sarı, güneş de vurmuş, kamyonlar geçiyor, otomobiller geçiyor hepsi kornalarını denercesine bas bas bağırttırıyorlar.Soran var mı seni rahatsız ediyor mu diye!!

Ben de bu yazımı içimden geçen dileklerimi aktarmak için yazdım.

Diyorumki;

Onlar geçerken ve korna basarken, benim de elimde tekerlerini patlatacak alet olsa, nişan alıp gümletsem. Hepsi koyun sürüsü gibi, birbirlerine yapışsa, trafik alabora olsa, oracıkta kalıverseler. Ben de yüksek bir yerden bunları seyretsem ve kahkahalarımı duyup, bana ulaşamasalar.

Günün birinde olacak işallah.

Tüm iyi niyetlerimi, etrafı rahatsız eden insanlara yolluyorum.

'Verdiğiniz rahatsızlıklar sermayeniz olsun, ülkemizdeki faiz oranları düzeyinde size geri dönsün.'

Bol kazançlı günler.

 
Toplam blog
: 42
: 2143
Kayıt tarihi
: 04.02.08
 
 

Hayat yolculuğunda karşılaştığımız, yaşama dair bizi mutlu ve mutsuz eden tüm olayları paylaşmak. Bi..