Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '20

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Korona’dan ölmeyelim derken?

Korona’dan ölmeyelim derken? Arkadaşlar biliyorsunuz Korona salgını yüzünden zorunlu olmadıkça dışarı çıkmıyoruz.

Valilik İdari izin verdiği için işe gitmiyoruz yiyip içip yatıyoruz spor ’da yapmıyoruz beslenmemize dikkat etmiyoruz şu ara ben biraz ölçüyü kaçırmıştım.

 Bugün özel bir hastaneye giderek CE kap yaptırdım bağırsaklarım bozulmuş şekerim yükselmiş.

Değerli arkadaşlar maalesef kalbime Anjiyo yapılması gerekiyor muş. Devlet hastanelerinde kasıktan girerek bu işlem ücretsiz yapılırken bazı özel hastanelerde ücretli olarak yapılıyor SGK 30 saniyede yapılan bu işleme ödeme yapmıyor.

Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar benimle paylaşırsa nasıl bir yol izlemem konusunda destek olmuş olacaklar şu an bir gün boyunca duracak bir cihaz takıldı yarın sonuçlarımı alacağım Bilgi verecek arkadaşlara teşekkür ederim.Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..